0
Providers OnePlus One België

1. expotheone
    Honeycomb Aug 23, 2014

expotheone , Aug 23, 2014 :
    geen ervaring mee. Zolang het maar niet uit oekraine komt, Laatste keer dat ik daar iets bestelde zijn ze gaan vechten en ze zijn nog bezig. En alleen maar omdat ze er niet uitkwamen wie het pakketje moest leveren. Pakketje is al wel aangekomen.

2. Veekaa
    Froyo Aug 23, 2014

Veekaa , Aug 23, 2014 :
    Alles lijkt naar behoren te werken. Al had ik niet echt problemen met vorige versie ook. Batterij probleem is wel duidelijk opgelost. Na bijna vijf uur licht gebrui slechts 8% naar beneden. Wel pas na eens volledig ontladen en dan volledig opladen.

3. fabianB.
    Froyo Aug 23, 2014

fabianB. , Aug 23, 2014 :
    effe een vraagje voor belgische one owners ; Hoelang duurt het vooraleer de one in belgie is? kheb em namelijk al besteld de 19e maar nog steeds niks van gehoord bij DPD. hopelijk weten jullie mssn wanneer ik de ONE zal hebben? grtn fabian

4. Veekaa
    Froyo Aug 23, 2014

Veekaa , Aug 23, 2014 :
    Staat de status van je bestelling bij oneplus al op complete? Zolang dat het geval niet is heeft dpd ook geen gegevens van ophalen.

5. fabianB.
    Froyo Aug 23, 2014

yep das al complete

6. Veekaa
    Froyo Aug 23, 2014

Veekaa , Aug 23, 2014 :
    Dan komt het wel in orde. Als het een beetje meezit heb je m dinsdag of woensdag binnen. In het weekend zijn ze bij DPD niet al te tuk om statussen op te daten. Was bij mij al lang Engeland uit voordat er iets bij hen te zien was. Tegen de volgende update verscheen had ik hem al bijna in handen...

7. fabianB.
    Froyo Aug 23, 2014

ah mercikes dan he :) kzal wel posten wanneer ik hem uiteindelijk heb gehad ;)

8. Dianneke
    Froyo Aug 23, 2014

Dianneke , Aug 23, 2014 :
    normaal krijg je een mail waarin staat wie de transporteer is. En staat er een trackingnummer bij die je bij DPD kan ingeven. Daar staat dan de status in van je pakje. Allez zo heb ik het gezien bij een vriend van mij. Deze had em op 5 dagen van england tot in zijn handen.

9. fabianB.
    Froyo Aug 23, 2014

kunt ge zien wanneer die in Engeland is? mvg, fabian

10. Dianneke
    Froyo Aug 23, 2014

Zoals ik het gezien heb kun je bij DPD je trackingnummer ingeven en krijg je het verloop van je pakket. Het trackingnummer staat in een mail die je van oneplus hebt gkregen met de ordergegevens. Zou een 15cijferige code moeten zijn.

11. fabianB.
    Froyo Aug 23, 2014

ja ik check elke dag bij dpd maar er staat niets van in waar het pakje zich bevindt momenteel ar staat wel dat het al geregistreerd is door dpd en doorgegeven is bij oneplus

12. Dianneke
    Froyo Aug 23, 2014

Nog effe geduld hebben bij dpd werken ze niet in het weekend. Die stoppen vrijdag om half vijf en beginnen terug om 9 uur smaandags. Anders moet je ze maar eens bellen dan krijg je ene antwoordapparaat. Hoop dat ze je opo snel leveren. hoop doet leven.

fabianB. likes this.
  13. expotheone
    Honeycomb Aug 24, 2014

expotheone , Aug 24, 2014 :
    Hier de 19de besteld, 21ste verzonden. Vrijdag zouden ze hier zijn geweest. niet dus. En verwacht ze morgen terug. We zullen zien.

14. kerelb
    Donut Aug 24, 2014

kerelb , Aug 24, 2014 :
    Ik wacht helaas nog op een invite maar kan iemand van de gebruikers me vertellen of alle Telenet apps werken op dit toestel? vb de Triiing app?

15. expotheone
    Honeycomb Aug 24, 2014

expotheone , Aug 24, 2014 :
    Lijkt me wel dat de triiing gaat werken. Dit werkt toch op android. Hopelijk kan ik het je morgen vertellen

kerelb likes this.
  16. kerelb
    Donut Aug 24, 2014

17. jnsvr
    Gingerbread Aug 24, 2014

jnsvr , Aug 24, 2014 :
    Aangezien YeloTV werkt, zal Triiing ook wel werken :)
    Gebruik je dat zo veel? Ikzelf heb het ook even gehad, maar vond de kwaliteit en betrouwbaarheid daar van toch niet opwegen tegen al eens een keertje gratis bellen. Zo lang bel ik nu ook weer niet met de gsm :)

18. Boudewijn59
    Froyo Aug 24, 2014

Boudewijn59 , Aug 24, 2014 :
    Bedankt Veeka
    OK dan 'ik zal het ook uitvoeren. Hoop daar batterijprobleem is opgelost
    He, bij mij werkt dit zoals voorheen. is nooit denderend geweest he. de ene keer beter of slechter als de andere.

19. kerelb
    Donut Aug 24, 2014

kerelb , Aug 24, 2014 :
    De gesprekskwaliteit is inderdaad niet geweldig maar toch beter dan bellen via het GSM netwerk hier in huis. De ontvangst binnen is namelijk zeer slecht en dan is dit een handige oplossing. Ik kan natuurlijk ook buiten gaan staan of met men kop door het raam maar dat is niet zo prettig als het regent.

20. Boudewijn59
    Froyo Aug 24, 2014

Boudewijn59 , Aug 24, 2014 :
    Kan iemand zeggen hoe je hier internetpagina's als favorieten opslaat in een afzonderlijke map op het bureaublad?