0
Providers OnePlus One België

1. Cedric Lanckman
    Ice Cream Sandwich Aug 28, 2014

Cedric Lanckman , Aug 28, 2014 :
    Mobile vikings gebruikt Base
    Telenet gebruikt Mobistar
    Proximus heeft geen virtuele provider tot zover ik weet.

Contracten zijn er niet meer, je kan meteen weer overschakelen. Tenzij je gsm met abonnement koopt.

2. jnsvr
    Gingerbread Aug 28, 2014

jnsvr , Aug 28, 2014 :
    Mobile Vikings werkt op het netwerk van Base en is een virtuele operator.
    De tarieven kan je vinden op mobilevikings.be. Alles is prepaid, geen enkele contractvoorwaarde dus. Je bent niet gebonden aan 1 herlaadbedrag, maar bepaalt zelf telkens of je voor 10, 15, 25 of 50 euro wilt herladen. 15 Euro bijvoorbeeld, bevat +- 100 belminuten, 2000 sms'en naar alle netwerken, 2GB mobiel internet, 300sms'en per dag naar andere Vikings en 60 belminuten per dag naar andere Vikings. 4G is inbegrepen, dus waar deze beschikbaar is kan je ook via dat surfen.

3. Boudewijn59
    Froyo Aug 28, 2014

Boudewijn59 , Aug 28, 2014 :
    Klopt, deze combinatie is super, zeker als je vrienden of familie hebt die ook 'Vikinger' zijn.
    Ben tot nu toe heel tevreden, alsook mijn vrouw en kinderen.
    Nu ook zij nog een invite en alles is compleet :)
    B'one

4. sletko
    Eclair Aug 28, 2014

5. sletko
    Eclair Aug 28, 2014

sletko , Aug 28, 2014 :
    heb een beetje over gelezen, ga ook overstappen denk ik. de king ben ik kotsbeu

jnsvr likes this.
  6. shangopat
    Gingerbread Aug 28, 2014

shangopat , Aug 28, 2014 :
    Even nog vermelden, het herlaadbedrag dat je niet opbeld of smst blijft op je rekening staan

jnsvr likes this.
  7. frwings
    Donut Aug 28, 2014

frwings , Aug 28, 2014 :
    Eergisteren een invite gekregen, ik vermoed via die wedstrijd. Direct aangenomen, betaald en vandaag stond DHL al aan de deur. Standaard verzending dan nog wel te verstaan! o_O

8. sletko
    Eclair Aug 28, 2014

9. sletko
    Eclair Aug 28, 2014

10. Cedric Lanckman
    Ice Cream Sandwich Aug 28, 2014

Cedric Lanckman , Aug 28, 2014 :
    Die krijg je 1,5 maand of later pas. Hier besteld 14 juli maar nog geen share invites te bespeuren.

11. sletko
    Eclair Aug 28, 2014

sletko , Aug 28, 2014 :
    Met volle respect tegenover OPO en alle mensen hier, maar ik denk dat deze invite systeem op niks trekt. Heel het verhaal rondom de invites begint echt op mijn zenuwen te werken. Maanden wachten in zo een hysterie en drama en elkaar smeken voor een uitnodiging als of ik het gratis ga krijgen. Dat het een modern en technisch innovatief toestel is, da bestaat volgens mij geen twijfel over en ook nog voor deze prijs is het echt ok, maar relativeert dat de enorme tijd en energie die je moet investeren om ooit in de toekomst een invite te krijgen.
    In elk geval dikke proficiat aan de marketing afdeling van OPO. Een kunstmatige hype creëren via hun eigen sociale netwerk, garneert met mysterie en dan een perfect voorgekauwde data base met actieve klanten voor de volgende 3 tot 4 generaties van de toestel verzamelen. Ja, ik zou het ook graag hebben, maar op een of andere manier zegt me mijn verstand, dat ik gewoon moet daarmee stopen. En omdat, juist dat de bedoeling is van een forum, om mensen hun meningen vrij te geven en uitwisselen, wou ik hier die een paar zinnetjes hier achterlaten.

iamkhrist likes this.
  12. Mgo72
    Cupcake Aug 28, 2014

Mgo72 , Aug 28, 2014 :
    Aanvaarden jullie Vikingers 5 ree-geweien in ruil voor éénen ONE?

Hebt het ook voor Sletko vertaald:

Ville jeg være en invitation til en OPO venligst kunne få :)

13. timdriessens
    Eclair Aug 28, 2014

timdriessens , Aug 28, 2014 :
    Heb mij zelf ook een galaxy s5 aangeschaft veel minder miserie

14. jnsvr
    Gingerbread Aug 28, 2014

jnsvr , Aug 28, 2014 :
    In ruil voor een wilde -maar goede- schiftingsvraaggok kan je de mogelijkheid krijgen om eenen One te winnen. De interesse in een ree-gewei is jammer genoeg voor jou niet zo groot ;-)

Ben je al een Viking? Indien wel: Spelen maar ! :)

15. sletko
    Eclair Aug 29, 2014

sletko , Aug 29, 2014 :
    stuur een foto van de geweien :)

16. brambossss
    Eclair Aug 29, 2014

brambossss , Aug 29, 2014 :
    Ik ben viking, maar kan me momenteel niet inloggen. Als ik vraag om mijn wachtwoord te resetten, dan krijg ik geen e-mail. Iphone werkt niet meer sinds onze reis naar Maleisië.

Hoe kan ik dan nog deelnemen aan de wedstrijd?

#helpaviking#vikinginnood#needmobile

17. jnsvr
    Gingerbread Aug 29, 2014

jnsvr , Aug 29, 2014 :
    Kan je naar [email protected] eens sturen om na te vragen wat er mis is?
    Even je geregistreerde e-mailadres vermelden en zeggen dat je je dus niet kan inloggen, noch een reset-mail ontvangt.

18. Boudewijn59
    Froyo Aug 29, 2014

Boudewijn59 , Aug 29, 2014 :
    Hallo, probleem met de batterij is volgend mij niet opgelost.
    Ik ben net 7 minuten op het forum bezig en ben al 3%kwijt. Toch niet normaal denk ik?
    Ik heb nochtans alle updates uitgevoerd. Nog iemand een aanwijzingen om dit te verminderen?
    Alvast bedankt
    B'one

19. fabianB.
    Froyo Aug 30, 2014

fabianB. , Aug 30, 2014 :
    Gisteren is eindelijk mijn oneplus one aangekomen na toch wel 11 dagen te w8en. Er was namelijk iets mis met de leverancier (DPD). Hoe dan ook kreeg ik van oneplus 5 invites als troost voor het wachten. Ik zal deze dan ook nadat ik vrienden heb gevraagd of ze er een willen uitdelen in dit forum ;) groeten Fabian

iamkhrist and sletko like this.
  20. Seut
    Gingerbread Aug 30, 2014

Seut , Aug 30, 2014 :
    Toch leuk om te horen dat OnePlus iets als compensatie geeft!

quasi81 likes this.