0
Providers OnePlus One België

1. Dondar01
    Ice Cream Sandwich Oct 1, 2014

Dondar01 , Oct 1, 2014 :
    Ik heb eerst mijn contact gegevens gekopieerd naar mijn SD kaart, daarna overgezet naar mijn pc en dan gekopieerd naar mijn OnePlus One. Ik weet het erg omslachtig maar toen ik mijn OPO mijn contacten liet opzoeken stonden er er wel allemaal mooi in ^^ Inclusief fotootje :p.

Back on topic:
    Ik zit bij Proximus en kan niet direct klagen. Al heb ik soms het gevoel dat het 4g ontvangst slechter is dan het 3g ontvangst en zet daarom soms mijn LTE functie uit.

Ook kreeg ik de eerste dagen geen 4G ontvangst, heb ik naar Proximus gebeld en waren ze dit "vergeten" activeren in mijn 4g abonnement! De afzetters!

2. Dondar01
    Ice Cream Sandwich Oct 1, 2014

Dondar01 , Oct 1, 2014 :
    Dat klopt!
    Ik zelf heb geen enkel probleem met mijn OPO maar ik heb dan ook bijna nergens gezegd dat ik geen problemen heb ^^
    Integenstelling tot mensen met problemen die komen onmiddelijk alles vertellen.

Het moeilijke is dat we niet echt kunnen vergelijken met andere merken, die hebben meestal niet zo'n forum als dit waar gebruikers samen komen.

3. dragon burning
    Donut Oct 2, 2014

dragon burning , Oct 2, 2014 :
    ik zou OPO nooit in vrij verkoop zetten. het systeem van invites is echt leuk, en een pluspunt voor deze merk. Ok sommigen moeten lang wachten maar hoe meer er verkocht worden hoe meer invites....

4. fredgoethals
    Donut Oct 6, 2014

fredgoethals , Oct 6, 2014 :
    Heb je uw LG G3 nog Lukas?

5. fabianB.
    Froyo Oct 6, 2014

6. lukasdegroodt
    Eclair Oct 6, 2014

lukasdegroodt , Oct 6, 2014 :
    Sorry ik was fout ik heb lg g2 omdat die nauwelijks verschilt van g3 zelf batterij is beter ik verkoop hem wel..270..

7. siara
    Honeycomb Oct 6, 2014

siara , Oct 6, 2014 :
    fabianB., in het vervolg beter niet de links zomaar posten. Lees hier waarom~

8. fabianB.
    Froyo Oct 6, 2014

9. Nick1402
    Donut Oct 6, 2014

Nick1402 , Oct 6, 2014 :
    Hallo

Heb mijn opo net aangekregen en Stak sim kaart Erin en kreeg efe later een sms van telenet DAT ze mijn instellingen niet automatisch kunnen aanpassen en daarachter een link on het zelf the doen. Enige problem is DAT je een merk moet kiezen maar oneplus staat er niet tussen. Heeft iemand anders dit ook gehad en wat gebeurd er Als ik mijn instellingen zo laat?

10. neosin
    Donut Oct 6, 2014

neosin , Oct 6, 2014 :
    Hallo ben zelfs new hier ;p
    En ik ben ook mobile viking
    En ben gelukigge verwachting van een one+1 eindelijk ik hoop dak geen geel scherm ga hebben hebben er al mensen last van hier in belgie ?

jnsvr likes this.
  11. neosin
    Donut Oct 6, 2014

neosin , Oct 6, 2014 :
    Normaa

Normaal al ik me ni vergis moe je geen internet of mms kunnen onvangen voor de rest kun je gewoon alles manueel instellen

12. lukasdegroodt
    Eclair Oct 6, 2014

13. Nick1402
    Donut Oct 7, 2014

Nick1402 , Oct 7, 2014 :
    3g lukt 4g niet maar zal we'll zijn omdat mast 800mhz is galaxy s4 ontvangt wel 4g hier..

14. neosin
    Donut Oct 7, 2014

neosin , Oct 7, 2014 :
    En hier de manuele instellengen voor telenet

http://www.3ginstellingen.be/telenet-3g-en-mms-instellingen/

Het zou idd kunnen :p maar anders overstappen naar mobile vikings ze gebruiken enkel 1800 mhz zie hier de link

En binnen huis gebruik ik tog mijn wifi

https://mobilevikings.be/nl/help/ne...-is-supported-by-Base-Mobile-Vikings/?preview

Voor haar 4G-netwerk maakt Base momenteel gebruik van een frequentie van 1800 MHz. Als je een toestel met een 4G-functie aanschaft, wees dan extra aandachtig dat deze frequentie wordt ondersteund. Dit geldt vooral voor een toestel dat je in het buitenland zou aankopen. De lokale frequenties kunnen afwijkend zijn van wat er in België of Europa wordt aangeboden.

Last edited: Oct 7, 2014

jnsvr likes this.
  15. adrenalen
    Honeycomb Oct 12, 2014

jnsvr likes this.
  16. Teebeeke
    Cupcake Oct 14, 2014

Teebeeke , Oct 14, 2014 :
    Moet ik iets speciaals doen als ik met mijn mobile vikings simcard de opo wil gebruiken?
    Hij zegt dat hij geen mobiel netwerk kan vinden, en staat ook niet tussen de beschikbare netwerken. Als ik simkaartje inmijn S3 steek werkt ze wel.
    Een ééndaagsoude OPO gebruiker

17. Dennis160
    Donut Oct 14, 2014

Dennis160 , Oct 14, 2014 :
    Momenteel heb ik Proximus Generation Connect maar ondanks het goede netwerk vind ik dat ik te weinig belminuten heb bij dat abo. Nu wou ik overschakelen naar Telenet, maar als ik hier wat goed lees, is het netwerk van Mobistar minder. Toch overschakelen of beter blij Proximus blijven?

18. Getaway07
    Eclair Oct 14, 2014

Getaway07 , Oct 14, 2014 :
    Proximus is in mijn ervaring inderdaad iets duurder als mobistar, maar het bereik is ook wel beter..Ligt aan jou waaraan je de voorkeur geeft..

19. jnsvr
    Gingerbread Oct 14, 2014

jnsvr , Oct 14, 2014 :
    Hoeveel belminuten heb je voor een herlading van 20 EUR?
    BASE/Mobile Vikings werkt met 1800Mhz, wat de OnePlus ondersteunt voor 4G. Voor 15 euro heb je bij Mobile Vikings 100 belminuten naar andere operatoren + 60minuten elke dag gratis naar andere Vikings.
    Daarnaast moet het netwerk van BASE vaak niet meer onderdoen aan dat van Proximus en hoor ik nog meer van Mobistarklanten dat het netwerk vaak te wensen overlaat.

20. Dennis160
    Donut Oct 14, 2014

Dennis160 , Oct 14, 2014 :
    Slechts 80 minuten, veel te weinig momenteel, ik herlaad gemiddeld om de 3 weken en dat vind ik toch wel wat te veel.
    Als ik kijk bv naar Telenet King heb ik voor 15 euro al 150 min bellen, 1 gig data en 10K sms'jes, maar dan wel het mobistar netwerk. MV is mss ook wel een optie, maar die 20 minuten extra zal ook wat nipt zijn.