0
Puhelinnumerot katosivat

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PeeTee
    Cupcake Mar 19, 2015

PeeTee , Mar 19, 2015 :
    Eilen, ihan syytä ilmoittamatta ja tilaamatta, katosivat puhelinnumerot viimeistä tallennettua numeroa ja henkilöä lukuunottamatta. Olen yrittänyt uudelleen käynnistämistä ja etsinyt kissojen ja koirien kanssa kadonneita. Nyt alkaa kuppi olla niin paljon sadatuksia täynnä, että tuoreita apuja tarvitaan jos joku vaan voisi viisaudellaan valistaa. En vaan millään viitsisi aloittaa numerorumbaa uudelleen nollista.

2. Mikkos
    Froyo Mar 19, 2015

3. Allumoi
    Cupcake Mar 19, 2015

Allumoi , Mar 19, 2015 :
    Täällä bingo, itseltä katosi numeroista nimet, muuten tallella. Outoa vielä se että kun menee esim. vastaamattomiin, niin numeroiden kohdalla vilahtaa nopeasti nimet, mutta ne muuttuu pelkäksi numeroksi.
    EDIT. Mjoo katos muuten osa numeroistakin, hienoa.

Last edited: Mar 19, 2015

4. albax
    Cupcake Mar 20, 2015

albax , Mar 20, 2015 :
    Sama kävi mulla n. Viikko sitten, eli numeroista hävisi nimet. Onneksi sim kortilta löytyivät vielä, ei auttanut muu kuin poistaa kaikki ja ladata uudestaan sim kortilta.

5. Renessanssi
    Cupcake Mar 20, 2015

6. User5103
    Cupcake Mar 22, 2015

User5103 , Mar 22, 2015 :
    Sama täällä. En saanut palautettua, joten ne nimet oli pakko vaan kirjoittaa uudestaan, joka numeroon.

7. Mikkos
    Froyo Mar 22, 2015

Mikkos , Mar 22, 2015 :
    Mitä tapahtuu kun numerot yrittää synkata Gmailn kautta takaisin? Miltä nimet näyttävät Gmailissa vai katoavatko sieltäkin?

8. salminen.t
    Cupcake Mar 28, 2015

salminen.t , Mar 28, 2015 :
    Tapahtui myös täällä, kaikki nimet poissa. Selasin foorumia ja näyttäisi olevan tunnettu bugi mihin ei ole ratkaisua (https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-790). Ilmeisesti kannattaa tallentaa nimet ei pelkästään paikallisesti vaan myös gmailiin tai mieluummin jollain muulla tavalla. Useat valittaneet gmailin syncauksen jälkeen kadonneista yksittäisistä nimitiedoista.

9. PeeTee
    Cupcake Mar 31, 2015

PeeTee , Mar 31, 2015 :
    Yllättäen kaikki puhelinnumerot löytyivät, omani löytyivät pilvestä ja näin saattaisi muillakin ollut käyneen. Ilmeisesti CM Security on jollain tavalla syyllinen kun tiedot löytyivät lopulta sen kautta, tiedä sitten. Jos siis käytössä ennen numeroiden katoamista on CM Security niin löytyy melkoisen varmasti.

10. kimizumi
    Cupcake Apr 6, 2015

kimizumi , Apr 6, 2015 :
    Sama homma... Numerot katos jokunen aika sitten. Sitten kun manuaalisesti rupesin tallentelemaan numeroita niin välillä tuli "haluatko ylikirjoittaa" vai miten se nyt meni. Elikkäs numerot oli tallella vielä muttei kuiteskaan näkynyt

11. ilsami
    Cupcake Apr 14, 2015

ilsami , Apr 14, 2015 :
    Minulla hävisi vähän aikaa sitten kun asensin facebook sovelluksen ja poistin saman tien. Yhden videon kävin postaamassa ja sitten hävisi nimet. Piti viestien ja whatsapin kautta yhdistää nimet ja numerot. Nyt kävi sama päivityksen jälkeen, ärsyttää....

Mikähän nyt olisi sitten se optimaalisin paikka tallentaa numerot, sim kortille vai johonkin pilvipalveluun? Olen gmailin tilille tallentanut niitä ekan häviämisen jälkeen mutten tiedä auttoiko nyt mitään...

12. niko0o
    Honeycomb Apr 14, 2015

niko0o , Apr 14, 2015 :
    Mulla on ainakin hyvin pysynyt numerot tallessa Gmailissa. Puhelimen muistiin en ole koskaan oikeen tykännyt tallentaa, jos puhelin hajoaa niin voi sanoa hyvästi numeroille.

13. Eikka
    Cupcake May 2, 2015

Eikka , May 2, 2015 :
    Mulla päivityksen jälkeen katos kans yhteystiedot, kaikki numerot hotmailissa, (nykyään vissin outlook) eikä nyt anna millään synkata sitä tiliä tuonne yhteystietoihin. Aina kun lisää tilin tuon s-posti sovellus boxerin kautta niin se ei tuu siihen listaan, sitte kun yrittää toisen kerran niin valittaa päälekkäisyydestä..

14. jasufin
    Cupcake May 3, 2015

jasufin , May 3, 2015 :
    Silleenhän siinä kävi, että päivityksen jälkeen kaikki yhteystiedot muuttuivat sähköposteiksi (mistä linee kaivanutkin), viimeisimmissä näkyy pelkkiä numeroita, ei mitään nimiä ja sitten kysymys kuuluukin: saakos noita numeroita mistään kaivettua, kun en ainakaan tietoisesti niitä mhinkään pilveen taltioinut ole. Ja v..ut tälle päivitykselle

15. peraa_
    Cupcake May 6, 2015

peraa_ , May 6, 2015 :
    Kellään mitään hajua, miksi osa yhteystiedoista on hävinnyt, ja niiden joiden puhelinnumerot ovat tallella, ei voi soittaa, koska yhteystiedoista kun painaa yhteystietoja, ei ole mitään painiketta mistä voisi soittaa. Näkyy vaan whatapp painike.

16. janikak
    Cupcake Oct 7, 2015

janikak , Oct 7, 2015 :
    Onko kellään vielä(kään) vastausta tähän mysteeriin? Itse ostin juusi Oneplus Onen ja puhelinnumerot/yhteystiedot katoilee ja tulee takasin miten sattuu... :-/ SIM-kortilta oon osan hakenu ja ne näkyy jonkun hetken yhteystiedoissa ja sit katoaa. Ja sitten osa näkyy tuplana. Melko ärsyttävää...