2
Så starter OnePlus 2 rygterne

1. kaptainen
    Jelly Bean Jul 27, 2015

kaptainen , Jul 27, 2015 :
    Alle steder ;]

SalmonPieEater91 likes this.
  2. SalmonPieEater91
    Gingerbread Jul 27, 2015

Peter Pan and kaptainen like this.
  3. mdeden
    Gingerbread Jul 27, 2015

mdeden , Jul 27, 2015 :
    http://www.phonearena.com/news/Hey-...the-OnePlus-2-in-hi-res-leaked-photos_id71993
    Synes egentligt den ser flot ud. Lækker med metal kant. Ingen grund til unibody når de gerne vil sælge covers, forhåbentligt har de en masse lækre versioner klar fra start denne gang. Så laver de også kassen med ekstra salg. Er næsten ærgerlig over jeg ikke skal have ny mobil i år, men synes nu også 810 trækker ned (så også gerne større kamera opdateringer). Men ser lovende ud for dem og så frem mod en 3'er.

SalmonPieEater91 likes this.
  4. Nixudos
    Froyo Jul 27, 2015

Nixudos , Jul 27, 2015 :
    For mig er der en række ting som er afgørende for at jeg er parat til at afløse min velfungerende OPO med 2'eren:

1. Sandstone back. Elsker at min telefon ikke glider ud af lommer/hænderne.
    2. LTE 800 Mhz. Mangler det når jeg besøger familie i udkantsdanmark.
    3. Samme eller bedre batterilevetid som OPO. Kan ikke gå tilbage til mindre.
    4. Forbedret kamera. Tager flere billededer med min mobil end med mit Fuji X100s.
    5. Mulighed for at roote. Så mange muligheder for at optimere!
    6. God software oplevelse uden for mange quirks.
    7. Ingen problemer med overophedning.
    8. Rimelig pris.
    9. Ikke større end OPO.

Indtil videre ser det ret lovende ud! Nu skal jeg bare overbevise konen om hvorfor jeg bliver nødt til at have en ny telefon! ;-)

5. SalmonPieEater91
    Gingerbread Jul 28, 2015

SalmonPieEater91 , Jul 28, 2015 :
    Fed lille gennemgang for os som ikke ved så meget om telefonen.. Ja det lyder godt!

6. carinabx
    Cupcake Jul 28, 2015

carinabx , Jul 28, 2015 :
    Kan det passe jeg har hørt at det er fra d. 11 august det skulle være muligt at købe OPO med invites i EU?
    Nogen som har en ide hvor langtid det vil tage en "ny" som mig at få en invite?

7. bademeister
    Gingerbread Jul 28, 2015

bademeister , Jul 28, 2015 :
    Men ingen NFC.

8. Nixudos
    Froyo Jul 28, 2015

Nixudos , Jul 28, 2015 :
    Nej, desværre ser det ud til at NFC er fjernet nu hvor der endelig begynder at være steder at bruge det (MobilePay i butikker f.eks).
    Jeg ved ikke hvor meget plads NFC hardware tager, men jeg vil antage at det er for at holde de fysiske dimensioner nede og ikke prisen...

Er også lidt ked af at høre a MKBHD i sin first impression bemærker at batterilevetiden er gået noget ned. Det må være den nye skærm der er mere sulten, da både RAM og processer skulle være bedre til at spare strøm end tidligere og batteriet er samtidigt vokset..?

Vi kan håbe på at det ikke er tilfældet og at optimering af software kan holde lidt mere på juicen!

9. GhostDK
    Cupcake Jul 29, 2015

GhostDK , Jul 29, 2015 :
    En NFC chip sidder som regel på batteriet og har du set den video omkring en Samsung ejer som mente at Samsung har smidt en indbygget spionchip i hans batteri så ved du også at en NFC chip fylder maks 1mm(tykkelse) hvis ikke mindre.
    Det er i hvert fald ikke størrelsen og hellere ikke prisen. En NFC tag koster lige omkring 1 dollar.

10. Baadsager
    Honeycomb Aug 4, 2015

surfrndk likes this.
  11. kaptainen
    Jelly Bean Aug 4, 2015

surfrndk, harforte and Vinkel like this.
  12. Rugi_DK
    Froyo Aug 5, 2015

Rugi_DK , Aug 5, 2015 :
    Så er der invitationer til OPT til salg på Ebay - 50 sat til salg i dag og yderligere 50 i morgen - pengene går til velgørenhed. Bemærk det er kun invitationen man byder på - man skal betale for telefonen oveni!!

Puha de er godt budt op allerede - dog lidt bekymrende, at mange af budene kommer fra helt nye Ebay-brugere, man kunne godt frygte de penge aldrig kommer i kassen.

Vinkel likes this.
  13. harforte
    Gingerbread Aug 6, 2015

14. mortensen38b
    Eclair Aug 20, 2015