0
Sim only 4g

1. Juulr
    Gingerbread May 7, 2018

Juulr , May 7, 2018 :
    Heeft er al iemand nagedacht over het ideale sim only abonnement voor bij de nieuwe oneplus 6?

Ik kan me herinneren dat - toen ik de oneplus one bestelde in 2014 - er wat gedoe was over bij welke provider je wel/geen 4g verbinding had. Is dat nu nog steeds of is dat inmiddels opgelost?

2. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator May 8, 2018

Plenkske , May 8, 2018 :
    Dat is sinds de OnePlus 2 al niet meer het geval.
    De OnePlus 5 is één van de eerste telefoons ter wereld die wereldwijd nagenoeg alle frequenties/banden ondersteund. Ze maken de telefoon dus niet meer specifiek voor EU ofzo...
    Ik verwacht dat dit bij de OP6 ook weer het geval is.

Ik ben zelf overgestapt naar Simpel. Het is nu de beste sim only deal die je kan krijgen en het is T-Mobile netwerk, waar ik hiervoor heel lang bij zat en altijd al tevreden over was. Halverwege juni gaat mijn nieuwe abonnement in.

jandekkers126, Juulr and superplus like this.
  3. Juulr
    Gingerbread May 8, 2018

Juulr , May 8, 2018 :
    ah oke, bedankt voor je antwoord. Duidelijk verhaal!

Ik zag inderdaad dat simpel een goeie deal had, iets met 5GB en onbeperkt bellen voor 10 euro (bij 2 jaar) en 12,50 bij 1 jaar. En dan ook nog de eerste 6 maanden 1 euro. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Plenkske likes this.
  4. Juulr
    Gingerbread May 8, 2018

5. yoteun
    Froyo May 25, 2018

yoteun , May 25, 2018 :
    Sim only gaat perfect, dat heb ik nu al een aantal jaar.
    Ik ben er erg tevreden mee je hebt wel in 1x je uitgave voor de telefoon, maar de maandelijkse kosten zijn overzichtelijk.

Juulr likes this.