1
Skärmskydd OP3

1. flurka
    Jelly Bean Sep 5, 2016

flurka , Sep 5, 2016 :
    Har inte hittat något skärmskydd av den hårdare typen (tempered glass) till oneplus 3 än. Testat Nillkin och oneplus egna men det vill inte sitta bra. Det ser förjävla illa ut och kanterna som inte vill fastna pga böjd eller fasad kant på display-glaset, fastnar och lossas helt. Frustrerande delux!
    Nu är jag extremt rädd om min oneplus 3 och ger inte upp jakten.
    Så jag undrar vad ni andra har för erfarenheter och tips på tillvägagångssätt eller fabrikat/typ av skärmskydd man ska köpa?

Mvh Lars :)

NickeD likes this.
  2. NickeD
    Pie Sep 6, 2016

NickeD , Sep 6, 2016 :
    OP har ju ett curved tempered glass speciellt för OP3.. Har läst någonstans att det sitter jävligt bra..
    Har själv Nillkin och det är glipor runt kanterna.. Ska beställa OP curved när jag kommer hem från Thailand :)

flurka likes this.
  3. flurka
    Jelly Bean Sep 6, 2016

flurka , Sep 6, 2016 :
    Aha, oki! Det måste jag ju kolla upp och beställa :)
    Tack för tipset! :)

NickeD likes this.
  4. flurka
    Jelly Bean Sep 7, 2016

NickeD likes this.
  5. NickeD
    Pie Sep 7, 2016

NickeD , Sep 7, 2016 :
    Jo tyvärr är det väl så... Bara att kika flera gånger om dagen :p

flurka likes this.
  6. flurka
    Jelly Bean Sep 7, 2016

flurka , Sep 7, 2016 :
    Ja till **** kommer det väl i lager, bara det inte dröjer lika länge som med car dash charger ;)

NickeD likes this.
  7. flurka
    Jelly Bean Sep 7, 2016

NickeD likes this.
  8. flurka
    Jelly Bean Sep 7, 2016

flurka , Sep 7, 2016 :
    Verkar som några är missnöjda med oneplus egen "curved tgsp"
    Såg även att Nillkin har liknande produkt, testar nog ett sådant från eBay :)

NickeD likes this.
  9. flurka
    Jelly Bean Sep 7, 2016

10. NickeD
    Pie Sep 8, 2016

flurka likes this.
  11. Pelle Theiland
    Cupcake Oct 6, 2016

Pelle Theiland , Oct 6, 2016 :
    Jag har varit på jakt efter ett Tempered glass till min OP2 sedan i Juli, men det har varit Out Of Stock hela tiden. När jag var inne på Chaten, sa de bara att jag skulle kolla i Communityt, men det hjälper ju inte, så länge de inte fyller på sitt Polska lager. Är det någon som vet om man kan få tag på det någon annan stans, eller om det fylls på ibland?

12. NickeD
    Pie Oct 6, 2016

NickeD , Oct 6, 2016 :
    Sök på eBay... Finns massor..

13. Psicosis
    Marshmallow Oct 10, 2016

14. Psicosis
    Marshmallow Oct 24, 2016

Psicosis , Oct 24, 2016 :
    Liten uppdatering: Av någon anledning blev jag osäker om OP:s egna verkligen "duger" då den inte täcker hela skärmen utan bara glaset rakt framifrån. Beställde därför detta igår: http://orzly.com/oneplus-3-2-5d-pro-fit-v2-tempered-glass-screen-protector-black-twin-pack.html

Har sett många som rekommenderat Orzly tidigare så förhoppningsvis blir det bra! Dock blir det hyfsat dyrt när man beställer därifrån (318 kronor med den dyrare frakten) Tror dock de finns på Ebay. Om ni är intresserade se bara till att den heter V2, den är aningen mindre än den första upplagan och funkar bättre ihop med skal/fodral :)