0
Smart connect

1. Michaelrank
    Gingerbread Sep 25, 2015

Michaelrank , Sep 25, 2015 :
    Hej,

Jeg har haft Sony indtil nu hvor jeg har modtaget min OPT. Fed telefon.

Men jeg savner den app fra sony der hedder "smart connect". Her kan wifi, bluetooth og data slukkes og tændes på bestemte tidspunter ligesom bestemte hændelser kan ske når telefonen f.eks. oplades.

Men findes der ikke andre apps der kan det? Jeg kan ikke finde dem?

2. cjessing
    Honeycomb Sep 25, 2015

3. eye842
    Lollipop Sep 25, 2015

eye842 , Sep 25, 2015 :
    Når jeg går i App store så viser den at Smart Connect fra Sony Mobile er compatible med One A2003.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonyericsson.extras.liveware&hl=en

4. Quanalogy
    Gingerbread Sep 26, 2015

Quanalogy , Sep 26, 2015 :
    Som @cjessing siger så vil jeg anbefale tasker, kræver så vidt jeg husker root men det er også det bedste til at få fuld styring over din mobil. Pt bruger jeg den til at slukke for mobil data når wifi er forbundet og tænde for det igen når wifi mister forbindelsen. Den tænder GPS når jeg åbner Maps, samt de Apps som jeg bruger til at læse med har jeg sat screen timeout til at være på fx 30 min. Det smarte med tasker er særligt exit Tasks, som bruges til at slukke når du er færdig med at bruge den service du har tændt for ved fx at åbne en app. Prøv det! Hvis du savner noget til at lave profiler ifht hvor du er (arbejde, skole, hjemme, hos svigermor), så kan du bruge llama :)

5. Michaelrank
    Gingerbread Sep 29, 2015

Michaelrank , Sep 29, 2015 :
    Tak for svarene. Smart connect fra sony virker faktisk, med den ene krølle at jeg ikke kan slå mobildata til og fra - kan ikke vælge den på listen - ellers virker det som det skal.