0
Sms'n die door elkaar verstuurd worden'.

1. Thapagnon
    Cupcake Apr 8, 2015

Thapagnon , Apr 8, 2015 :
    Sinds een dag of 2 is mijn Opo een raar toestel. Als ik een random bericht stuurde mengt dat de helft met een oudere SMS wat zeer raar is. Bv ik stuur: "alles goed vandaag morge gaan we zwemmen". Dan krijgt de ontvanger "Alles goed vandaag, zal het morge vragen"wat eigenlijk een bericht of 10 ervoor was gezegt. Iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing? Zeer vermoeiend om alles 2x door sturen voor zekerheid dat ze juiste bericht ontvangen.
    Mvg

2. The Joker
    Marshmallow Apr 8, 2015

The Joker , Apr 8, 2015 :
    Lijkt me een bug in de SMS app.
    Wat gebeurt er als je de sim even in een andere telefoon stop? Dan nog steeds het probleem?
    Zo ja dan zit het niet goed in de SMS centrale van je provider

3. Skizz
    Community Veteran Apr 8, 2015

Skizz , Apr 8, 2015 :
    Wat @The Joker zegt, lijkt me inderdaad geen hardware probleem. :p
    Probeer het eens met een andere SMS app (welke gebruik je momenteel?) Textra is een populaire optie of je kunt gewoon met je Hangouts app SMSen.
    Heb je dit trouwens bij iedereen die je SMSt? Niet dat de ontvanger dadelijk een gare SMS app heeft geinstalleerd.
    Als hij het dan blijft doen, doen wat @The Joker al aandraagt en je SIM in een andere telefoon proberen.

4. Thapagnon
    Cupcake Apr 8, 2015

Thapagnon , Apr 8, 2015 :
    Ik heb het alleen met mijn vriendin momenteel nog niet echt uitgetest met andere omdat ik meer een beller ben. En zij gebruikt de gewone iPhone berichtenapp en ik gebruik ook de "gewone" berichten app. Dus niets speciaals gedownload om te sms'n. Vandaag nog een ondervinding gedaan en oud bericht(Bday Wishes) op fb dat spontaan terug komt waarvan de verzender van niets wist. Dus dan kan het niet echt aan de provider liggen? Ik zal het morgen is testen met een "ouder toestelletje". Maar het gebeurd niet altijd das ook raar. Misschien een virus?

5. The Joker
    Marshmallow Apr 8, 2015

The Joker , Apr 8, 2015 :
    Vind het best vervelend voor je
    Maar ik ben me op eens een heleboel grappige dingen die zo mar DOOR elkaar gegooid kunnen worden :D:rolleyes:
    Even voor alle 2 avg installeren en scannen