1
Speltråden(ej mobilspel)

1. ernt
    Honeycomb May 27, 2014

ernt , May 27, 2014 :
    Vad lirar ni på? Vilka spel spelas mest? Vad har ni gamertag?
    Själv liras det på Ps4, där heter jag ernt667, adda gärna, men skriv 1+ i meddelandet, spelen som liras nu är mest Bf4, men även Killzone har gjort en liten comeback, ruskigt kul online.

Nu väntar jag ivrigt på The Last Of Us på Ps4, fy fan va roligt det är online.

OBS: INGET KRIG MELLAN FANBOY´s !!

Keep it clean.

Last edited: Aug 21, 2014

kryddan likes this.
  2. Kureen
    Ice Cream Sandwich May 27, 2014

Kureen , May 27, 2014 :
    Själv lirar jag bara på PC. Spelar mestadels CS:GO och LoL men det händer att jag spelar mindre spel på Steam då jag äger en hel del spel där :) Spelar även BF4 men det är sällan.

My Steam Profile (from SteamDB)
    • Games owned: 96
    • Hours spent: 1,431.0h

3. Macke
    Jelly Bean May 27, 2014

Macke , May 27, 2014 :
    Hata PS4:a!

Skämt osido, spelar uteslutet på min stationära dator. Där har jag lirat LoL i ett par år, men gillar även att spela en del indie-spel från och till. Har närmare 60 spel på steam som till 90% är indie. :p Lirar gärna också Borderlands 2 med några kompisar, har fortfarande inte gått på några DLC:s ännu.

Vidare brukar jag spela de flesta stora SP-spelen som kommer ut och som kan köras klart under en period, till skillnad från online-baserade spel. Har också spelat Minecraft i några år, men pga den sorgligt stora åldersgruppen på 12 år gör att intresset tyvärr minskat. Ett fantastiskt spel med mycket potential fortfarande! Om några känner för att spela vanilla, så är jag gärna på. :)

ernt likes this.
  4. Hampa_D
    Jelly Bean May 27, 2014

Hampa_D , May 27, 2014 :
    xbox 360, mest cod serien, otroligt dålig på det men tycker det är kul som Fan mindless

Jalle96 likes this.
  5. ernt
    Honeycomb May 27, 2014

ernt , May 27, 2014 :
    Borderlands är svinkul när man lirar ihop....guldlir

Macke likes this.
  6. AzuriaN
    Lollipop May 27, 2014

AzuriaN , May 27, 2014 :
    Spelar mest Minecraft på PC och NHL på PS3. Händer att jag lirar FIFA på PS3 och CS GO på PC med :)

7. Macke
    Jelly Bean May 27, 2014

Macke , May 27, 2014 :
    Indeed, tycker definitivt det är en av de bästa LAN-spelen! Gillar i princip allt med spelet. Den "tecknade" grafiken, spelvärlden, storyn och humorn såklart! Humorn gör det extra bra. :p

8. Macke
    Jelly Bean May 27, 2014

Macke , May 27, 2014 :
    Någon som är sugen på något Minecraft-lir? :D Blir ju självfallet inte så många, men det är ju en spelstil i sig. Att överleva ex. 4 st i spelet. :p Jag brukar därför dra mig till mindre servrar med mindre plugins, just för att få känslan av samhörighet. :D

Isåfall till torsdag, fredag eller helgen. :) Ikväll ska jag skriva lite skolarbete... men finns det hjärterum så finns det stjärterum! ;)

9. Kureen
    Ice Cream Sandwich May 27, 2014

Macke likes this.
  10. Macke
    Jelly Bean May 27, 2014

Macke , May 27, 2014 :
    Nu kan inte jag sätta upp en server för fler än typ tre pga min sköra telesladd ute i skogen, men någon kanske har någon fiberuppkopplad server? Hade varit asbra isåfall. :)

11. JonasL
    Gingerbread May 27, 2014

JonasL , May 27, 2014 :
    Ungefär samma här bara att jag inte spelar LoL längre. Spelar mest bara CS:GO nuförtiden och en del BF4. Har också en hel del spel på steam :)
    Postar min steam profil också. Det kan vara lite roligt att jämföra :)

My Steam Profile (from SteamDB)

[*]Games owned: 161

[*]Hours spent: 3,709.2h[/list]

milky81 likes this.
  12. JonasL
    Gingerbread May 27, 2014

JonasL , May 27, 2014 :
    Jag kommer befinna mig på Birdie under hela helgen så jag kommer kunna hosta en server i bakgrunden, om inte någon annan kan det. Kommer dock vara ganska upptagen med annat under den tiden ;)

Macke likes this.
  13. milky81
    Honeycomb May 28, 2014

milky81 , May 28, 2014 :
    härligt att se att det inte bara är jag som spelar alldeles för mycket :) Hade ca 1200 timmar i enbart BF3 :D Den siffran håller man lite on-the-down-low i andra sammanhäng hehe

Edit: Som ni då förstår är det BF-serien jag spelar mest.

JonasL likes this.
  14. Housepainter
    Ice Cream Sandwich May 28, 2014

Housepainter , May 28, 2014 :
    Xbox360. Fifa i stort sett.
    Dator. Minecraft och DayZ. Har även kört lite Take on Helicopters.

15. ernt
    Honeycomb Jun 9, 2014

ernt , Jun 9, 2014 :
    Nå, någon som så vad MS bjöd upp till på E3? Personligen blev jag besviken.... Enda som verkar vettigt är Division.... Fy fan va välgjort det verkar vara...
    Och en annan sak...MÅSTE alla spel ha drakar? Lägg ner nån gång...såå jävla lame

16. Kureen
    Ice Cream Sandwich Jun 9, 2014

Kureen , Jun 9, 2014 :
    Nya assassins creed verkar intressant :)

ernt likes this.
  17. ernt
    Honeycomb Jun 9, 2014

ernt , Jun 9, 2014 :
    Star Wars FTW

Sillysaur likes this.
  18. EasyMan
    Lollipop Jun 10, 2014

EasyMan , Jun 10, 2014 :
    XBox 360 och COD. Länge sedan jag ledsnade på att byta hårdvara i PC:n för att kunna spel nästa nya spel som kommer. Annars är ju PC:n överlägsen på den punkten. Samt att sedan den dagen laptops var var mans leksak, varför ens ha en stationär maskin för.

19. ernt
    Honeycomb Jun 10, 2014

20. Aron Gustafsson
    Froyo Jun 10, 2014

Aron Gustafsson , Jun 10, 2014 :
    spelar lite bf4 på pc lite då och då. Rätt så roligt när det går bra. :) Har även spelat Just cause 2 innan, men det var länge sedan nu. Finns ju multiplayer på det ska bli roligt att testa:)

Glingchester likes this.