64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. Motsen
    Eclair Oct 4, 2016

Motsen , Oct 4, 2016 :
    Facebook video....
    Er der nogen som har en løsning til problemet med afspilning af Facebook video? Facebook app virker fint på WiFi men så snart man slukker for WiFi eller er væk hjemmefra så kan jeg ikke se video på Facebook.. Selvom jeg kan gå på nettet i Chrome og med en hastighed på 100 Mbit.. Jeg har Telmore og de fatter brik.. Genboen har også en op3 med cbb og den virker fint og fik hans sim kort i min og så fungerer det fint.. Så det må være noget netværk opsætning som Telmore mangler... Måske andre har prøvet det og fundet en løsning?

2. kaihp
    Jelly Bean Oct 5, 2016

kaihp , Oct 5, 2016 :
    Prøv at tjekke dine Internet instillinger for Telmore. Som det første ville jeg nok slette det eksisterende APN.
    På engelsk er det Settings > Mobile networks > TELMORE > Accesspoint names > Internet > (3 lodrette prikker) > Delete APN

Vinkel likes this.
  3. HeThomsen
    Cupcake Oct 7, 2016

HeThomsen , Oct 7, 2016 :
    Hej med Jer
    For mere end 2 uger siden, sendte jeg min op3 til reparation for grøn pixel på skærm. Jeg har ikke fået retur endnu! Hvor lang tid, plejer der at gå før den kommer retur?
    Mvh
    Henrik

4. martingadejohansen
    Cupcake Oct 7, 2016

martingadejohansen , Oct 7, 2016 :
    Jeg har haft min oneplus x i et års tid nu, og har været virkelig glad for den.
    Har dog haft lidt problemer med den her efter de nye opdateringer. Så som at min google play pludselig ikke virkede efter opdatering - det har jeg dog fået fixet ved at kigge rundt på diverse fora.
    Mit største problem er nu, at jeg mangler lyd, fx når jeg afspiller videoer fra facebook, når jeg facetimer med kæresten, men også i andet regi, som hvis jeg fx vil høre en podcast via højtaleren i telefonen - der er ingen lyd! Hvad gør jeg? Lyden er selvfølgelig skruet op ;-)
    På forhånd tak for hjælpen.
    Martin

5. kaihp
    Jelly Bean Oct 7, 2016

kaihp , Oct 7, 2016 :
    Long-shot, men: har du prøvet at slette cache i recovery-boot'en?

6. martingadejohansen
    Cupcake Oct 8, 2016

martingadejohansen , Oct 8, 2016 :
    Hvad er det præcis?....jeg er ikke stærk i IT :)
    Jeg fik fat på kundesupport i går, som anbefalede jeg rebootede min telefon - det gjorde jeg så, men uden held :-(
    Er ved at blive lidt desperat nu....

7. sequelae
    Gingerbread Oct 8, 2016

sequelae , Oct 8, 2016 :
    Jeg er meget interesseret i at købe en OP3, men jeg har kigget på en del fora og set at det har været en del som har haft problem med GPS.... og da jeg bruger min GPS dagligt (kører en del bil med brug af navigation, cykler osv osv.), så er det vigtig for mig at den virker. Er det blevet fixet med de nye opdateringer?

8. 2thor
    Froyo Oct 8, 2016

2thor , Oct 8, 2016 :
    Ingen problemer med navigation her!

sequelae likes this.
  9. kaihp
    Jelly Bean Oct 8, 2016

kaihp , Oct 8, 2016 :
    1) Sluk telefonen
    2) Hold Volume Down og Power tasterne inde, og fortsæt med at holde dem inde forbi Oneplus/Android "splash screen"
    3) Vælg Engelsk sprog (enten ved at tap'e eller via volume down/up) og tryk så på Power tasten.
    4) Fra menuen skal du så vælge "Clear cache/data" og derefter "Clear cache".

10. martingadejohansen
    Cupcake Oct 8, 2016

martingadejohansen , Oct 8, 2016 :
    Tak for det, men det virkede desværre heller ikke. Jeg tror jeg bliver nødt til at oprette en ticket. Min mikrofon virker heller ikke ved opkald længere, kun når jeg sætter den på højtaler.....det bliver mere og mere mystisk...

11. Kennymand
    Cupcake Oct 10, 2016

Kennymand , Oct 10, 2016 :
    Min Google Play app virker ikke efter opdateringen, kan ikke få lov til at åbne den. Hvordan får jeg fixet det?

12. Kennymand
    Cupcake Oct 10, 2016

Kennymand , Oct 10, 2016 :
    Hvordan fik du fixet problemet med at få åbnet Google Play app'en?

13. RasmusVejen
    Cupcake Oct 13, 2016

RasmusVejen , Oct 13, 2016 :
    Det ville jeg også gerne vide, har samme problem.

14. RasmusVejen
    Cupcake Oct 13, 2016

RasmusVejen , Oct 13, 2016 :
    Så lige dette i en anden tråd, og det så ud til at virke.

15. Motsen
    Eclair Oct 17, 2016

Motsen , Oct 17, 2016 :
    Det er prøvet til døde og Telmore har sendt mig 2 nye sim kort.. Virker stadig ikke...

16. Thomsen69
    Cupcake Oct 24, 2016

Thomsen69 , Oct 24, 2016 :
    Er der en salgstråd her inde?. Jeg søger en oneplus 2 eller 3 til en fair pris

17. F_Mirna_Pehlić_LCyX
    Cupcake Oct 24, 2016

F_Mirna_Pehlić_LCyX , Oct 24, 2016 :
    Er der noget man kan gøre angående det skodforsikring der er? Jeg bestilte telefonen den 30.sep og min forsikring starter også der, hvilket er noget ligeudsagt pjat... Grunden til at det er det, er fordi jeg først får min telefon den 4.nov, hvilket betyder jeg har betalt for en måneds forsikring uden nogen grund. Har prøvet at skrive til forsikringsselskabet men de er sku ligeglade... Er der noget som man kan gøre? Nogen måde at nå ind til OnePlus på?

18. kaptainen
    Jelly Bean Oct 25, 2016

kaptainen , Oct 25, 2016 :
    Forsikringen skal først gælde fra den dag du har betalt for telefonen. Hvornår trak de pengene?

19. Cheesehead
    Cupcake Oct 25, 2016

Cheesehead , Oct 25, 2016 :
    Har fået et problem med min OPT. I øverste venstre hjørne af skærmen, er der et dødt punkt. Og det passer absolut lige der hvor det fleste sider har deres oversigtsknap. Er det en ny skærm der skal til?

20. Henrik sigvardsen
    Cupcake Oct 25, 2016

Henrik sigvardsen , Oct 25, 2016 :

Hejsa.. har bestemt mig for at min næste skal være OP3. nu kikker jeg så på fx trustpilot og ser at OP-service lader en del tilbage at ønske. kan man være sikker på at modtage en telefon? Svaret tror jeg godt jeg kender, men ser der er folk der efter et par måneder stadig ikke har modtaget en mobil..Er OP med på at dette ikke helt er efter normerne i EU med en sådan service?
    Ved du hvornår man kan bestille OP3 i soft Gold?
    mvh
    Henrik