64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. Søren Viking
    Froyo Dec 25, 2016

Søren Viking , Dec 25, 2016 :
    Er det ikke bare at bede den om at overføre filer. Istedet for oplad denne enhed :)

Dav987 and kaihp like this.
  2. soeren_adk
    Eclair Dec 25, 2016

soeren_adk , Dec 25, 2016 :
    wow det irriter mig efterhånden, at jeg kan se folk der har bestilt deres mobil den 20 har modtaget deres, min er bestilt den 21 og står stadig som pending shipment :-s

ved godt de skriver den måske først bliver leveret i januar, men WOW det begynder at gå mig på, jeg kigger ind flere gange om dagen, og den skriver stadig pending. det alene kunne være fortaler for at jeg fremover heller vil vælge en dyrere mobil, som jeg kan køre ud i en forretning efter, selvom jeg måske i virkeligheden får en dårligere mobil ud af det

3. soeren_adk
    Eclair Dec 25, 2016

ja
    Ja for sevan, det kan tage op til 3-4 uger med en telefon sendt ind til Telia, og den bliver i Danmark

4. soeren_adk
    Eclair Dec 25, 2016

er der andre der troligt, eller nærmest desperat venter på deres OP3T ??
    bestilte den, den 21. og så gik min gamle mobil så self. død samme dag, og min OP3T er stadig i pending shipment på 5 dagen, typisk mit held

5. Dav987
    Cupcake Dec 26, 2016

Dav987 , Dec 26, 2016 :
    Jo! Tak. :) Der kom ikke noget op på min tlf.skærm, og der kom åbenbart heller ikke noget op i min hjerne!
    Det virker nu!

Søren Viking likes this.
  6. Cheesehead
    Cupcake Dec 27, 2016

Cheesehead , Dec 27, 2016 :
    Hej. Håber I kan hjælpe mig. Har nogle apps som spørger om tilladelse til at lagre på min OPT, og når jeg så giver tilladelse kommer der en meddelelse om skærmoverlejring. Listen jeg så kommer ind på er fyldt op og der kan ikke slettes noget. Hvad skal jeg så gøre? Håber på jeres hurtige hjælp

7. Pjevst
    Cupcake Dec 27, 2016

Pjevst , Dec 27, 2016 :
    MMS er vel din udbyder...kontakt dem og få din opo sat rigtigt op..jeg havde samme problem :)

8. Pjevst
    Cupcake Dec 27, 2016

Pjevst , Dec 27, 2016 :
    Jeg er en af de stakler som har en OPO med Cyanogen som jo desværre er fortid nu..er der oprettet en tråd om det lidt trælse problem?

9. kaihp
    Jelly Bean Dec 27, 2016

kaihp , Dec 27, 2016 :
    Der er ikke nogen tråd her i den 'Danske afdeling', men kig under https://forums.oneplus.net/forums/the-one/

Jeg har dog læst på www.reddit.com/r/oneplus en meget kraftig opfordring fra tidl udviklere til at blokkere for fremtidige opdateringer til CyanogenOS, og skifte til CyanogenMod eller LineageOS (Open-Source efterfølgeren).

10. Pjevst
    Cupcake Dec 27, 2016

Pjevst , Dec 27, 2016 :
    Tak for dit svar...opdateringerne blev deaktiveret tidligere på dagen, men det er jo vemodigt at gøre det, jeg kan/kunne godt lide CyanogenOS..jeg læste også at CyanogenMod er stoppet? Måske jeg har læst forkert..LineageOS er vel lidt usikkert at give sig i kast med når det er helt nystartet, jeg er ikke så nørdet at jeg sådan uden videre går i gang med at skifte OS, så den er lidt svær..tilbyder OnePlus at man på en eller anden måde kan få OxygenOS?

11. Søren Viking
    Froyo Dec 27, 2016

Søren Viking , Dec 27, 2016 :
    Hvad teleskab har du ? ?

12. Pjevst
    Cupcake Dec 27, 2016

13. soeren_adk
    Eclair Jan 3, 2017

soeren_adk , Jan 3, 2017 :
    hvad er leveringstiden normalt ??? kan forstå på flere reviews, at leveringstiden faktisk er temmelig hurtig normalt. men nu har jeg ventet 14 dage og stadig pending iflg. supporten, så sender de med det samme, det gjorde de også for 10 dage og 8 dage siden. men intet sker, har fået beskeden nu at estimated delivery til den 9 Januar, nok er meget præcist. det var bare ikke helt det jeg blev oplyst om ved købet. da jeg spurgte support. :-( begynder efterhånden mere og mere at fortryde købet. hvilket ærgrer mig, da jeg var så tilfreds på dagen. havde supporten bare svaret ærligt fra start, havde jeg måske tænkt anderledes

14. F_Jens_Reuss_Christensen
    Cupcake Jan 3, 2017

F_Jens_Reuss_Christensen , Jan 3, 2017 :
    Er der nogen der ved om der kommer en forhandler/retailer af OP i Danmark? Jeg kan se at der er i enkelte andre lande, feks. Grækenland.

15. Pjevst
    Cupcake Jan 4, 2017

Pjevst , Jan 4, 2017 :
    Jeg tror de findes, men hvor seriøse de er ved jeg ikke, men der har været/er en i Esbjerg

16. Tholsen
    Gingerbread Jan 4, 2017

Tholsen , Jan 4, 2017 :
    Nogle der skulle vide noget om hvornår 128 gb af Oneplus 3T kommer på lager igen? Skifter formentlig min One ud med 3T, og tænker man lige så godt for de hundrede kroner, kan doble hukommelsen op.

Derudover, er der nogle med en 3T der har rootet den og smidt en anden ROM på, eller kører OxygenOS fint? Med min One blev jeg nødt til at bruge andre ROMs, hvilket jeg også har været meget tilfreds med.

17. PeterL
    Donut Jan 4, 2017

PeterL , Jan 4, 2017 :
    Jeg bruger Oister

18. cchri78
    Eclair Jan 5, 2017

cchri78 , Jan 5, 2017 :
    Har lige fået min OnePlus 3T der var ikke nogen plastik screen protector på er det normalt.

19. sikker
    Donut Jan 7, 2017

sikker , Jan 7, 2017 :
    Nvm, jeg fandt ud af det ... men det er noget underligt noget, at der er kommet en ny default app til beskeder/sms'er

20. Otto Petersen
    Eclair Jan 11, 2017

Otto Petersen , Jan 11, 2017 :
    jeg har en Oneplus 2 (siden 19 okt 2015) Har lige lavet en opdatering til den der 3.5.5. Kan det have noget at gøre med at det er totalt umuligt at få strøm på batteriet via chargeren. Har så i stedet med typeC-Usb kabel prøvet at sætte den til en usb port på Notebook´ en i håb om at det måske er chargeren den er gal med - men der sker ikke rigtig noget. Hvad gør man ????