64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. JohnDoeDK
    Eclair Oct 17, 2018

2. Mark Falsing
    Moderator Moderator Oct 17, 2018

Mark Falsing , Oct 17, 2018 :
    Den virker fint her, bruger Pie på OP6.... Jeg spørger lige en jeg kender som har været med til at beta teste det

3. Mark Falsing
    Moderator Moderator Oct 19, 2018

Mark Falsing , Oct 19, 2018 :
    Hvis I vil være med til at fejre lanceringen af OnePlus 6T i København d.30 okt. Så kig lige forbi OnePlus' danske facebook side ;)

eye842 likes this.
  4. Christina Lund Jensen
    Froyo Oct 19, 2018

Christina Lund Jensen , Oct 19, 2018 :
    Ok, så er det min tur til at spørge..... Jeg har en 3T, den ringede op og gik så i sort..... Jeg har sat den i forskellige ladere, ( selv om den ikke var løbet tør for strøm ), den har stået i lader nu i 2 timer, uden der sker en disse. Jeg har prøvet at hardboot den, men den reagere ikke på noget som helst ???? Skærmen er helt sort, man kan ikke se den lader, ( stikket virker ) man kan intet med den.... Kan nogen hjælpe ????

Mvh
    Christina

Mark Falsing likes this.
  5. Mark Falsing

Har PM'et dig

Christina Lund Jensen likes this.
  6. kaihp
    Jelly Bean Oct 19, 2018

kaihp , Oct 19, 2018 :
    Hvis ikke en hardboot kan få den til at vågne op igen, så lyder det til at batteriet (eller kredsløbet til at styre batteriet) er gået død. Måske kan udbytning af batteriet afhjælpe. Jeg havde nok skævet hårdt efter en ny telefon, med mindre Mark har et hemmeligt ninja-trick oppe i ærmet.

Mark Falsing likes this.
  7. Christina Lund Jensen
    Froyo Oct 19, 2018

Christina Lund Jensen , Oct 19, 2018 :
    Jeg gjorde den bange ved at sætte den til min computer, - det virkede . Hvorfor ved jeg ikke, men lige pludselig vågnede den og viste at der var 54% strøm på endnu, og så kunne jeg starte den helt alm.....
    Håber dælme ikke den er ved at stå af.......

Mark Falsing, eye842 and kaihp like this.
  8. kaihp
    Jelly Bean Oct 19, 2018

kaihp , Oct 19, 2018 :
    Softwarens veje er uransagelige...

9. Mark Falsing

Min mor har også en 3T'er, den har også lavet noget lignende, men fik bare en power + vol i 20 sek, så virkede den igen

10. bluewest8
    Gingerbread Oct 19, 2018

bluewest8 , Oct 19, 2018 :
    Google assistant.. SUK.. Jeg kan ikke hitte ud af det.
    På et tidspunkt mens jeg sad og legede med den, fandt jeg ud af at opsætte en rutine. Så når jeg holdt home "knappen" inde startede assistenten. Hvis jeg sagde godmorgen ville den fortælle mig om vejret og afspille de seneste nyheder fra DR.
    Men nu har jeg kommet til at rode rundt i nogle af indstillingerne, og det der sker nu, hvis jeg holder home knappen inde, er at den bare åbner Google app'en :-(
    Er der nogen der har en god idé om hvad jeg skal ændre i indstillingerne for at komme tilbage til der hvor det faktisk virkede nogenlunde?

11. Nerosl
    Cupcake Oct 20, 2018

Nerosl , Oct 20, 2018 :
    Efter senestr opdatering kan bluetooth lyden ikke skrues særlig høj op. Nogen løsning?

Last edited: Oct 20, 2018

12. Mark Falsing
    Moderator Moderator Oct 23, 2018

Mark Falsing , Oct 23, 2018 :
    Under indstillinger, skal du finde Google, Så scroller du ned til du finder Assistent & Stemme, min er sat til Engelsk og der hedder det (Search, Assistant & voice).

Der kan du trykke på indstillinger til Google Assistant

13. Mark Falsing
    Moderator Moderator Oct 23, 2018

Mark Falsing , Oct 23, 2018 :
    Hvilke issues har du? Jeg oplever det nemlig ikke på hverken 5, 5T eller 6'eren....

14. kiminfarum
    Froyo Oct 23, 2018

Last edited: Oct 23, 2018

Mark Falsing likes this.
  15. G_Thomas_Olsen_WDqi
    Cupcake Oct 25, 2018

G_Thomas_Olsen_WDqi , Oct 25, 2018 :
    SMS problem

Hej. Jeg er helt ny bruger inden OP6, efter opdateringen til 9.0 fik jeg problemer med sms, der ikke kunne leveres.

I besked app'en stod den bare med fejl i leveringen.
    jeg kontrollede alle forhold med opsætningen af mms og sms de var korrekte. intet at finde.
    Derefter hentede jeg en anden sms APP og så virkede det igen.

Er der andre som har støt på det problem?

16. Nerosl
    Cupcake Oct 25, 2018

Nerosl , Oct 25, 2018 :
    Hvis du med issues mener problemer, så er det som jeg beskrev tidligere. Uanset hvilken app jeg bruger og vil afspille via bluetooth til bluetooth højttaler, så kan lydniveauet ikke blive som før jeg opdaterede til 9.0 Pie. Jeg har OP6.

17. Peter Krull
    Ice Cream Sandwich Oct 26, 2018

Peter Krull , Oct 26, 2018 :
    Hvad sker der hvis du justerer volumen på din højttaler? Normalt skal volumeindstillingen på højttaleren og telefonen være synkroniseret, men jeg har oplevet at de kan justere lydstyrken seperat. Det vil sige at telefonen kan være skruet helt op, men højttaleren kan være på halv volumen, og den anden vej rundt. Ved ikke hvad der skylder dette.

18. kiminfarum
    Froyo Oct 29, 2018

kiminfarum , Oct 29, 2018 :
    Hvor får jeg en invite til den nye rygsæk, hvis jeg vil købe en, som jeg overvejer. Jeg har lige set man skal have sådan en, for at købe den?
    Men der ud over er der godt nok lang tid til 6 november :)

Last edited: Oct 29, 2018

19. Mark Falsing
    Moderator Moderator Oct 30, 2018

Mark Falsing , Oct 30, 2018 :
    Efter at have spurgt lidt omkring så er svaret ikke så simpelt.... Det bedste svar jeg har fået er, så længe den er kompatibel med Android så virker den fint med OP6. Der kommer nogle nye smart watches ud med den nye Qualcomm SoC som f.eks. Montblanc's Summit 2 (men den er lidt dyr) ellers er der Amazfit bip som er billig men har en god levetid.

Jeg oplever ikke det samme problem, og har forhørt mig omkring men ingen jeg kender oplever samme problem.

Jeg kender desværre ikke til detaljerne omkring invite systemet endnu.

kiminfarum likes this.
  20. kiminfarum
    Froyo Oct 30, 2018

kiminfarum , Oct 30, 2018 :
    Jeg syntes at Summit 2 er lidt mere end, lidt dyr :( Så den bliver det ikke!
    Firkantede ure ved jeg ikke rigtig hvad jeg syntes om. Så jeg kikker videre.

Jeg venter så spændt på, at det bliver afklaret hvordan invite systemet kommer til at virke.

Last edited: Oct 30, 2018

Mark Falsing likes this.