64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. YannickNie
    Cupcake Feb 15, 2021

YannickNie , Feb 15, 2021 :
    Ja, beklager, men dit svar harmonerer virkelig dårligt med mine oplevelser.

Jeg kan nemlig fint sende og modtage både billeder og lange tekst beskeder på BEGGE mine numre.

Det har jeg kunnet på min OP3, min OP5, min OP6 og nu min OP7Tpro.

Mit issue består i at jeg udover at modtage beskeden OGSÅ 24-48 timer efter modtagelse, får en besked om at jeg har modtaget en mms - en mms jeg logger ind konstaterer at jeg allerede har modtaget på min telefon.
    Dette issue havde jeg ikke på nogle af de tidligere - kun denne her.

Fælles for alle opsætninger har været at mit privat nummer (telmore) har været data Sim, idet jeg ikke mener at min arbejdsgiver skal sponsere min mobildata. Den er heller ikke sat op til dual 4G, så mit arbejdssimkort burde altså ikke have lov til at bruge noget data overhovedet.

2. Mark Falsing
    Moderator Moderator Feb 20, 2021

Mark Falsing , Feb 20, 2021 :
    Har du data connection switch tændt?

3. YannickNie
    Cupcake Feb 20, 2021

4. L1615127523911
    Cupcake Mar 7, 2021

L1615127523911 , Mar 7, 2021 :
    Manualen siger man kan skifte mellem 12 og 48 Mp, men ikke hvordan ?

5. kiminfarum
    Froyo Mar 7, 2021

kiminfarum , Mar 7, 2021 :
    Start kamera. Tryk på de 3 små prikker øverst til højre. Så kan du vælge mellem 12Mp eller 48Mp.

kaihp and Mark Falsing like this.
  6. G_Tom_Skade_uYuE
    Cupcake Mar 15, 2021

G_Tom_Skade_uYuE , Mar 15, 2021 :
    Hej, jeg har en OP3T som var død her til morgen.
    Den vil ikke lade op, ikke tænde (der var batteri i aftes) - hvad kan fejlen være.
    Den har fungeret altid uden problemer. Blodprop??

7. G_Tom_Skade_uYuE
    Cupcake Mar 15, 2021

G_Tom_Skade_uYuE , Mar 15, 2021 :
    Fandt et indlæg hvor man skrev at man kunne trykke Volumen+ og ON/OFF knap samtidig, det virkede!!
    Så nu er der liv i den lille sorte igen.
    Tak for hjælpen.

Mark Falsing likes this.
  8. Mikail81
    Cupcake Mar 20, 2021

Mikail81 , Mar 20, 2021 :
    Min telefon laver automatisk punktum midt i sætninger når jeg skriver en besked.

Pisse irriterende, hvad skyldes det og hvordan slår jeg lortet fra??

9. Mark Falsing
    Moderator Moderator Mar 22, 2021

Mark Falsing , Mar 22, 2021 :
    Super du fandt en løsning på det

10. Mark Falsing
    Moderator Moderator Mar 22, 2021

Mark Falsing , Mar 22, 2021 :
    Har du været inde i indstillinger når du skriver beskeder? Mener der er noget som hedder tekst korrektion, måske noget deri er hakket af?

11. kaihp
    Jelly Bean Mar 22, 2021

kaihp , Mar 22, 2021 :
    Typisk er dette en tastatur setting, hvor 2 x <space> auto-indsætter et punktum.

Mark Falsing likes this.
  12. kiminfarum
    Froyo Mar 23, 2021

kiminfarum , Mar 23, 2021 :
    Jeg har en OP8. Fuldt opdateret.
    Mandag aften begyndte flere App at opføre sig mærkeligt. Når jeg åbner nogle App, f.eks. BT, EB, min bank Lån&Spar og div spil app, går det fint første gang, anden gang jeg prøver at åbne fungere det ikke. App'en begynder på at starte men fejler og forsvinder fra skærmen. Men når jeg trykker på firkanten ser den ud til stadig at køre.
    Men det hjælper ikke at trykke på den den 'lukker' ned igen.
    Det er ikke nok at 'Ryd cache', jeg skal også 'Ryd lagerplads' for app'en. Så kan den køre EN gang, næste gang er problemet der igen.
    Hvordan kan jeg løse dette problem?

Det er ikke alle app der er disse problemer med.
    Det mærkelige er at jeg har samme problemer på min Samsung TAB7

13. kaihp
    Jelly Bean Mar 24, 2021

kaihp , Mar 24, 2021 :
    Det er Google's WebView app som tosser sig.

Edit: det ser ud til at Google allerede har lagt en fix op. Prøv at se om du kan få en ny WebView opdatering.

https://9to5google.com/2021/03/23/android-apps-crashing-webview/

Last edited: Mar 24, 2021

Mark Falsing likes this.
  14. kiminfarum
    Froyo Mar 24, 2021

Mark Falsing and kaihp like this.
  15. kvast
    Eclair May 16, 2021

kvast , May 16, 2021 :
    Hvorfor denne tråd? Laver man en googlesøgning på et problem og google foreslår denne tråd, så kan man blive ledt vidt forskellige steder hen. For det kan godt være, at ens mulige svar lå på side 150 her i tråden da google cachede siden her. Men løsningen kan sidenhen være flyttet til side 198 grundet nye svar.

Så er det ikke end bedre ide at arkivere tråden her fremfor at alle spørgsmål og svar ligger i en stor gryde, som man skal finde rundt i, og fremover bede folk om at oprette en ny tråd til et givent emne?

For ideen med at smide alle spørgsmål og svar i en og samme tråd er da godt nok forrykt og rent knald i låget. Og det vil kun skræmme andre væk. :|

16. drmartin
    Moderator Moderator May 16, 2021

drmartin , May 16, 2021 :
    Side 150 af tråden bliver for altid side 150 (så længe folk ikke sletter det de har tidligere skrevet).