64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. PeterL
    Donut Oct 24, 2014

PeterL , Oct 24, 2014 :
    Ja, til Cyanogens version af Android L. Det har været en løfte lige fra starten, som er blevet bekræftet flere gange siden. Så vent tålmodig et par måneder eller tre...Det vil stadig være hurtigere end langt de fleste andre producenter.

Mrsmooths likes this.
  2. Sendrsj5
    Cupcake Oct 24, 2014

Sendrsj5 , Oct 24, 2014 :
    Håber på svar her, det er fuldstændig umuligt for mig at finde hvor jeg sletter eller redigerer et telefonnummer ,eller slette en person i telefonen,den ringer op til vedkommende uanset hvad jeg forsøger ,meget pinligt ,mår jeg forsøger at slette de personer, mangler også at ligge ny numre ind til eksisterende personer.

3. clausand
    Donut Oct 24, 2014

clausand , Oct 24, 2014 :
    du har en app der hedder personer, der kan du tilgå og rette dine kontakter

4. Sendrsj5
    Cupcake Oct 24, 2014

5. drhj
    Cupcake Oct 24, 2014

drhj , Oct 24, 2014 :
    Hej, jeg vil gerne spørge hvordan det er med told og skat når man bestiller en OPO, jeg tænker nemlig om at købe en OPO nu da pre-orders er om nogle få dage. Hvor meget kommer det til at koste med alle udgifter osv? Den ligger på 2400 i pre-order, ville være fantastiskt om nogen kunne hjælpe mig :)?

6. hsparre
    Cupcake Oct 24, 2014

7. 07engel
    Gingerbread Oct 24, 2014

07engel , Oct 24, 2014 :
    H
    Hvis det er fra England - som er EU land - er der hverken told eller andre afgifter på.

8. Coges
    Eclair Oct 25, 2014

Coges , Oct 25, 2014 :
    Spørgsmål ??

1. Nogen ide, hvorfor jeg ikke kan se liste over ubesvarede, udgående og indgående opkald
    2. jeg har rooted min telefon.... alt er fint, nu får jeg så en besked om at opdatere min binære SU pogramfil skal opdateres..... er det ok, eller sker der grumme ting efter dette ?

9. Peter Z
    Cupcake Oct 25, 2014

Peter Z , Oct 25, 2014 :
    Spørgsmål ?

jeg kan ikke få tilkoblet mit BT head set ???

nogen der har et godt fif .....?
    på forhånd tak

Peter

10. Vinkel
    Jelly Bean Oct 25, 2014

Vinkel , Oct 25, 2014 :
    Opret en Ticket hos OnePlus, da hvis du selv eller et andet sted OnePlus skifter skærmen, mister du din Garanti/Reklamtionsret.

Prisen er 2399,- + fragt 119/159,- der kommer ikke yderligere gebyrer på, da OnePlus har betalt told og moms da de fik telefonerne fragtet til deres varelager der pt. er i England.

1. Hvis du går ind i "Telefon røret" og så klikker på uret nede i venstre hjørne, så kan du se din historik.
    2. Det skal du bare sige ja til, det er SuperSU, hvor der bare er kommet en opdatering til ;) Fraligger mig et hvert ansvar hvis din mobil sprænger i luften :p ;)

11. Coges
    Eclair Oct 25, 2014

Coges , Oct 25, 2014 :
    Mange tak

Telefon log / history

når jeg klikker på uret nede i venstre hjørne, får jeg denne besked: ( Applikationen Opkald er desværre stoppet) nogle ideer ?

Last edited by a moderator: Oct 26, 2014

12. maavenz
    Donut Oct 26, 2014

maavenz , Oct 26, 2014 :
    Er der en her som vil forklare mig lidt om det dersens RAW!
    Når jeg er i kamera mode, kan jeg i indstillinger vælge til/fra på spm. om jeg vil gemme RAW billede. Betyder det at alle billeder jeg skyder, i princippet ligger i galleriet som et RAW billede?
    Hvordan redigerer jeg i RAW billedet? Skal jeg bruge en app for at gøre det, eller.????
    På forhånd tak!
    Bedste hilsner

13. Msf
    Donut Oct 26, 2014

Msf , Oct 26, 2014 :
    Mit MMS fungere ikke optimalt. Jeg kan modtag MMS men ikke sende. Jeg har slettet overflødige APN indstillinger og har kun internet og mms Apn tilbage. Har Callme som selskab. På min tidligere OPO virkede det fint.?

14. Cheesehead
    Cupcake Oct 26, 2014

Cheesehead , Oct 26, 2014 :
    Min OPO er lige pludselig gået ud og genstarte, men kører hele tiden på Cyagen møtrikken. Hvordan kan reboote man den?

15. svelle
    Froyo Oct 26, 2014

16. mdeden
    Gingerbread Oct 26, 2014

mdeden , Oct 26, 2014 :
    Okay af en eller anden grund kommer der nu en lille ring der på skærmen hvor jeg rører den hele tiden (en form for touch feedback), nogen der aner hvordan jeg slår det lort fra?

17. 2nd
    Gingerbread Oct 27, 2014

2nd , Oct 27, 2014 :
    Det gør du her : indstillinger> indstillinger for udviklere> vis tryk

mdeden likes this.
  18. Grubleren
    Cupcake Oct 27, 2014

Grubleren , Oct 27, 2014 :
    Skal man oprette en paypal konto for at betale?
    Kan man ikke nøjes med visa?
    Det vil være rart at vide inden man skal til at bestille her til eftermiddag i håb om at deres servere ikke går ned.

19. 07engel
    Gingerbread Oct 27, 2014

07engel , Oct 27, 2014 :
    På min Samsung S5 blev der automatisk foretaget opslag på Krak når jeg modtog et opkald, så jeg kunne se hvem der ringede mig op (med mindre vedkommende havde skjult nummer).
    Umiddelbart kan jeg kun se at der tilknyttet udenlandske udbydere til denne service på min Opo - nogen der ved om det kan ændres?

20. dkscan
    Honeycomb Oct 27, 2014

dkscan , Oct 27, 2014 :
    Ja.
    Nej.