64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. cjessing
    Honeycomb Oct 27, 2014

cjessing , Oct 27, 2014 :
    Det lyder mærkeligt (usandsynligt?) at der AUTOMATISK slåes på på Krak. Hvis du installerer apps som TrueCaller, De Gule Sider, Nummeruglen (findes den stadig?) så får du samme funktionalitet.

2. OldDirtyBingoCaller
    Froyo Oct 27, 2014

OldDirtyBingoCaller , Oct 27, 2014 :
    Anyone?

3. Grubleren
    Cupcake Oct 27, 2014

Grubleren , Oct 27, 2014 :
    Hvordan er opo i forhold til Sony xperias telefoner, der både kan tåle stød og vand.

Kan de holde til noget udendørs arbejdsbrug?

4. Vinkel
    Jelly Bean Oct 27, 2014

Vinkel , Oct 27, 2014 :
    Den er ikke IP certificeret som Sony's telefoner er, så vil anbefale at få et kraftigt cover/case hvis du skal bruge den i forbindelse med udendørs arbejde.

5. 2nd
    Gingerbread Oct 27, 2014

2nd , Oct 27, 2014 :
    Hold sluk knappen nede, indtil den slukker (der kan godt gå 10-15sek)
    Så burde du kunne starte den igen

6. Grubleren
    Cupcake Oct 27, 2014

Grubleren , Oct 27, 2014 :
    Tror sgu alligevel at der var mange der fik en ordre igennem idag, men tidsrummet blev jo også udvidet til 3 timer.

Det tog mig 1 1/2 time at få min ordre igennem.

Hvad størrelse simkort bruger den egentlig?

Last edited: Oct 27, 2014

7. dkscan
    Honeycomb Oct 28, 2014

8. mart028d
    Cupcake Oct 28, 2014

mart028d , Oct 28, 2014 :
    Hej alle.

Jeg har bestilt min OPO i går, halvanden time inde i perioden hvor man kunne bestille.
    Men det er som om jeg ikke rigtig kan logge ind her på siden for at se min ordre et sted. Jeg har selvfølgelig fået de mails jeg skulle have efter min bestilling og den skulle komme efter 4-5 uger. Men jeg kan ikke rigtig logge ind her for at finde min ordre? Er det mig der er totalt forkert på den eller er der noget galt med siden? :)

Mvh Martin.

9. Q11x
    Froyo Oct 28, 2014

Q11x , Oct 28, 2014 :
    Der kan gå op til 24 timer efter du bestilte, før du kan se det på sitet. Så længe du har fået en e-mail med at de har registeret din ordre, er alt vel. Du får en email mere, lige så snart de har tilføjet ordren til din account. :)

10. bastin11
    Cupcake Oct 28, 2014

bastin11 , Oct 28, 2014 :
    Kære One Plus One brugere, One Plus One er en fantastisk telefon, men hvordan køber man en oplader særskilt? Og i givet fald hvor?

11. Weethree
    Gingerbread Oct 28, 2014

Weethree , Oct 28, 2014 :
    Uofficelle sider eller på OPOs hjemmeside ?

12. bastin11
    Cupcake Oct 28, 2014

bastin11 , Oct 28, 2014 :
    Vil bare vide, hvor man kan købe opladere

13. Stefan Martin Lara
    Cupcake Oct 28, 2014

Stefan Martin Lara , Oct 28, 2014 :
    Vil det kunne lade sig gøre at købe aktier i Oneplus en dag i fremtiden? Jeg tror virkelig at dette firma vil kunne måle sig med de helt store en dag!

14. Jesper Ingemann
    Cupcake Oct 28, 2014

Jesper Ingemann , Oct 28, 2014 :
    Er der mulighed for at se hvor langt i processen ens ordre er? lige nu står der "in queue"(hvilket jeg tror betyder kø??)

15. dksander
    Froyo Oct 28, 2014

dksander , Oct 28, 2014 :
    Desværre ikke

16. Jesper Ingemann
    Cupcake Oct 28, 2014

17. Vinkel
    Jelly Bean Oct 28, 2014

Vinkel , Oct 28, 2014 :
    Man kan pt ikke købe en ekstra officielt. Uofficielle opladerer vil jeg ikke anbefale.

Så skal du nok kigge på den Kinesiske børs, men pt er OnePlus ejet af et stort investeringsfirma, og de sælger næppe nogle af sine aktier.

Ja det betyder at den er i kø. Der er pt. ingen der ved hvor lang tid der går før der sker noget.
    Men du kan se her https://forums.oneplus.net/threads/what-your-order-status-means.58310/ hvad de efterfølgende steps betyder.

Ellers kan jeg henvise til Pre-Order FAQ tråden: https://forums.oneplus.net/threads/get-ready-for-pre-orders.154343/

18. Skillos70
    Cupcake Oct 28, 2014

Skillos70 , Oct 28, 2014 :
    Hola!
    Jeg var en af de heldige der kom igennem i går eftermiddags,,,, så om 4-6 uger skulle jeg gerne være klar til at kyle min iPhone 4s i skuffen.:)
    Når den tid kommer, er det så til at overføre kontaktinfo, telefon-numre, mail og div. adresser fra iPhone til OnePlus?

19. Q11x
    Froyo Oct 28, 2014

Q11x , Oct 28, 2014 :
    Kan ikke svare dig på om der findes en eller anden fancy automatisk måde at gøre det på. Men personlight har jeg i flere år brugt Google Contacts, hvilket sørger for at de er synkroniseret via min google konto på alle enheder jeg har den forbundet til.
    Hvis du ikke har for mange kan du allerede nu manuelt begynde at indtaste dem på: https://www.google.com/contacts/
    Så vil de automatisk dukke op på din 1+1 når du modtager den og har forbundet din google konto. Pænt smart hvis du spørger mig.
    + det virker også på windows phone, hvis man af en eller anden grund engang bestemmer sig for at prøve sådan en. :rolleyes:

Angående mail, så logger du bare ind på den pågældende mail konto, fra telefonens mail program.

Last edited: Oct 28, 2014

Skillos70 likes this.
  20. Quanalogy
    Gingerbread Oct 28, 2014

Quanalogy , Oct 28, 2014 :
    Hey.

Jeg er begyndt at have et problem med at min one+ nogle gange ikke kan tænde wifi - så laver jeg et soft reboot og det er løst. Er det nogen der har en mere permanent løsning til dette?