64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. Quanalogy
    Gingerbread Oct 28, 2014

Quanalogy , Oct 28, 2014 :
    Ja Hvis du sørger for at gemme alle dine kontakter på simkortet så har du dem med. Som det bliver sagt, så er Google konto en god idé. Google kontoen er der hvor alle dine Settings og kontakter gemmes - så laver du en via din iphone og får uploadet de info du vil have med så burde du kunne hive dem ned igen når du har din one+ :)

Skillos70 likes this.
  2. DR.Morfar
    Gingerbread Oct 29, 2014

DR.Morfar , Oct 29, 2014 :
    God morgen til jer alle.

Jeg har nu haft min oneplus i ca 2 mdr nu. Men den er begyndt efter den nye opdatering at genstarte sig selv vilkårligt på forskellige tider i løbet af dagen. Så mens jeg bruger mobilen kan den finde på at genstarte sig selv.

Er der andre som har oplevet dette og har I derude en god ide til hvordan jeg kan løse det?

Rigtig god dag til jer alle

Mvh
    Morten

3. Vinkel
    Jelly Bean Oct 29, 2014

Vinkel , Oct 29, 2014 :
    Du kan eksportere dine kontakter fra iCloud og så importere dem i Gmail/Kontaktpersoner, så vil anbefale at oprette en Gmail hvis du ikke allerede har det og så synce alt der igennem, der findes flere guides på nettet til hvordan det specifikt gøres.

Det er et kendt problem og de Cyanogen arbejder på at finde hvad der er årsag til det, noget tyder på WiFi. Der findes allerede en tråd her i danske forum vedr. problemet, og et hav af tråde på det internationale. Er pt selv ramt af problemet.

Skillos70 likes this.
  4. svelle
    Froyo Oct 29, 2014

svelle , Oct 29, 2014 :

5. Thomas Johansen
    Cupcake Oct 29, 2014

Thomas Johansen , Oct 29, 2014 :
    Mht. Forudbestiltes ordrer.

Kom igennem på pre ordre efter 30 min. Har valgt Express levering.

Første besked var 3-4 uger på mail.
    Herefter tirsdag morgen inden for en uge
    Onsdag desværre 2 uger.

Hvad er jeres que går udfra kø nr. Har 104067

6. Vinkel
    Jelly Bean Oct 29, 2014

Vinkel , Oct 29, 2014 :
    Ja, der er nogle tråde hvor folk har fundet kabler der ligner det flade fra OnePlus. Og ja den der kommer med OnePlus One'en er en 2.1mAh.

Alt vedr. forsendelse og køb debatteres her: https://forums.oneplus.net/threads/forsendelse-af-opo.92668/

svelle likes this.
  7. Msf
    Donut Oct 29, 2014

Msf , Oct 29, 2014 :
    Jeg har installeret en emoji pakke med smileys som virker i tekstbeskeder hvor der er et + tegn, hvor man så kan tilføje smiley . I alle andre henseender kan jeg ikke sende smileys, fx her i snapchat. Hvorfor ikke?

Attached Files:

8. DR.Morfar
    Gingerbread Oct 29, 2014

DR.Morfar , Oct 29, 2014 :
    Hej Vinkel

Mange tak for infoen. Ja jeg har os læst en del om de ting du nævner er bare glad for du fortæller mig det os. Jeg krydser fingrer for der snart findes en løsning. Er jo stadig helt vildt glad for jeg valgte og købe en oneplus. :)

Vinkel likes this.
  9. idskov
    Cupcake Oct 29, 2014

idskov , Oct 29, 2014 :

Hej :) Nu ved jeg ikke lige om det er det rigtige sted jeg stiller et spørgsmål ?! Men jeg prøver alligevel.... Jeg døjer med min tlf pludselig "fryser" i billedet. Jeg kan ikke få den til noget som helst.... Nogle gange går den ud af sig selv og genstarter andre gange skal jeg holde tænd/sluk knappen inde rigtig længe før den slukker og jeg så kan starte den op igen....?! Nogen der kan hjælpe mig med det problem... Mvh Hanne Idskov

10. Vinkel
    Jelly Bean Oct 29, 2014

Vinkel , Oct 29, 2014 :
    Vil anbefale at du installerer et andet tastatur, kan anbefale SwiftKey, det har indbygget en masse emojis du kan bruge over alt.

Se et par indlæg over dit indlæg eller i den tråd der er her på det danske forum. Der finder du svaret.

11. Msf
    Donut Oct 29, 2014

Msf , Oct 29, 2014 :
    Anyone?

12. Q11x
    Froyo Oct 29, 2014

13. Blindekilde
    Cupcake Oct 29, 2014

Blindekilde , Oct 29, 2014 :
    Jeg har også Jabra Freeway, det virker ikke? Den kan slet ikke finde den, hvad gjorde du for at få det til at virke?

14. Blindekilde
    Cupcake Oct 29, 2014

Blindekilde , Oct 29, 2014 :
    Jeg har købt en 1+ af en der selv har købt den hos oneplus, hvordan gør man hvis der går noget galt og man får brug for garantien? Jeg har naturligvis fået kviteringen med, altså den mail forrige ejer modtog ved købet. Men det er jo ikke mig der på min acount hos oneplus står som ejer? Så hvordan får jeg fat i en tricket, hvis det bliver nødvendigt?

15. svelle
    Froyo Oct 30, 2014

svelle , Oct 30, 2014 :
    Det eneste jeg gjorde var at tænde for bluetooth på OPO'en, derefter klikke på "voice" på Freeway'en og sige "Pair"
    Det gør Freewayen søgbar, og så satte jeg OPO'en til at søge, og connecte. Det var det. Jeg bruger den næsten dagligt og har ikke oplevet problemer med den. Håber det lykkes for dig :)

16. Blindekilde
    Cupcake Oct 30, 2014

Blindekilde , Oct 30, 2014 :
    Takker, så virker det også hos mig.

svelle likes this.
  17. Toxic Lemonade
    Cupcake Oct 30, 2014

Toxic Lemonade , Oct 30, 2014 :
    Er der nogen, der ved hvor lang tid, man kan vente med at åbne en 'invite' fra når, man har modtaget den? (Ikke at jeg har fået en invite...desværre :(). Forsvinder 'inviten' efter noget tid, eller har man den indtil, den er åbnet? :)

18. dkscan
    Honeycomb Oct 31, 2014

dkscan , Oct 31, 2014 :
    Invites udløber og tiden starter fra det tidspunkt OnePlus sender dem ud. Så hvor lang tid man har, afhænger af hvor længe det er siden og hvor lang løbetid de er "født" med.
    Efter at man har claimet en invite har man 24 timer til at foretage sin bestilling.
    Så generelt: Man skal kun bede om invites, hvis man er klar til at købe, for man kan ikke på forhånd vide præcis hvor lang tid man har at løbe på.

19. velico
    Donut Oct 31, 2014

velico , Oct 31, 2014 :
    Lavede en bestilling da der var mulighed for det. Min Order Status siger: "In Queue", hvilket er fint. Trykker jeg "View Order" bliver jeg smidt i Magento med en error. Jeg har skrevet til OnePlus, men der er ingen feedback.

Er jeg virkelig den eneste med dette problem?

Man sidder lidt tilbage med at have kastet penge i et sort hul.

20. Cheesehead
    Cupcake Nov 1, 2014

Cheesehead , Nov 1, 2014 :
    Hejsa
    Er så uheldig at min OPO har fået et lille tryk ved volume knappen og da jeg ville genstarte min OPO går den automatisk i fastboot mode og der kan jeg så ikke komme videre fra. Er jeg nødt til at sende den på værksted fordi volumeknappen sidder fast og dermed ikke kan komme ud af fastboot mode? Håber I har et godt råd da jeg nødig vil skulle undvære den i længere tid.