64
Spørg her i stedet for at åbne nye tråde

1. Davidvdw
    Gingerbread Nov 1, 2014

Davidvdw , Nov 1, 2014 :
    Skulle man bestille en datakabel til at oplade sin 1+1? Eller hvordan virker batteriopladeren?

2. Weethree
    Gingerbread Nov 1, 2014

Weethree , Nov 1, 2014 :
    Du skal ikke være bange for at stå i en situation hvor det er kritisk at få telefonen opladt, med mindre du bare ikke har opladt telefonen i 2 dage feks - men telefonen virker med alle kabler, dog kan det være det går lidt langsommere med opladningen

3. Weethree
    Gingerbread Nov 1, 2014

Weethree , Nov 1, 2014 :
    Har du prøvet at afmontere bagsiden selv - se YouTube evt. Knapperne er monteret på bagsiden og ikke på selve telefonen og så kn man håbe det er nok

4. dkscan
    Honeycomb Nov 1, 2014

dkscan , Nov 1, 2014 :
    Opladeren virker sammen med kablet, der følger med telefonen. Så det er ikke nødvendigt at bestille noget ekstra.
    Kablet alene kan bruges, hvis man vil oplade via pc.

Davidvdw likes this.
  5. Davidvdw
    Gingerbread Nov 1, 2014

Davidvdw , Nov 1, 2014 :
    Takker for info...fik lige email at min er sendt yeahhh

Nu med syn på fremtiden...når der udkommer en Oneplus 2 ..vil alle dem som har købt en OneplusOne får en invitation til at købe en Oneplus Two eller skal vi starte helt forfra og vente i flere måneder :/ ?

Last edited by a moderator: Nov 2, 2014

6. jan guldager
    Eclair Nov 1, 2014

jan guldager , Nov 1, 2014 :
    Næ, jeg har samme problem, har du hørt noget fra Oneplus ? ;-)

7. Cheesehead
    Cupcake Nov 1, 2014

Cheesehead , Nov 1, 2014 :
    Det vil jeg prøve. Jeg takker for input.

8. Jesper Ingemann
    Cupcake Nov 1, 2014

Jesper Ingemann , Nov 1, 2014 :
    Når man har fåt sin mobil, kan man så tænde den med det samme? Eller oplade den? Og i så fælde, hvor længe? :)

9. Weethree
    Gingerbread Nov 1, 2014

Weethree , Nov 1, 2014 :
    Du kan sagten tænde den og bruge den indtil du skal lade den - men sørg nu for at de første 3-4 opladninger bliver a som minimum 3-4 timer

Jesper Ingemann likes this.
  10. Vibeni
    Cupcake Nov 1, 2014

11. Davidvdw
    Gingerbread Nov 2, 2014

12. velico
    Donut Nov 3, 2014

velico , Nov 3, 2014 :
    Hej Jan, jeg har lige fået min ticket resolved uden svar. Jeg gik ind og tjekkede, og kan nu se min kurv. Min billing adresse er HELT fubar, men shipping ser fin ud. Noget omrystet omgang, men ser ud til at det virker nu.

13. Tanderzeberg
    Cupcake Nov 3, 2014

Tanderzeberg , Nov 3, 2014 :
    Hej Danske OPO forum, jeg har bestil en OPO, og har fået en mail med payment failed, når jeg logger på Paypal står der bare afventer, og jeg ved jeg har penge på min konto til det. Så jeg ville bare vide om andre har samme problem eller har haft det, og om det ordner sig selv. På forhånd tak, ser frem til et svar :)

14. Sn3akr
    Froyo Nov 3, 2014

Sn3akr , Nov 3, 2014 :
    Efter at have opdateret til 38R, virker remoten på mine Xiaomi Pistons 2 kun en gang imellem og jeg skal sætte dem i og tage dem ud flere gange for at få dem til at virke som remote til musik, ellers virker de kun på volume.

Nogen idéer til at fikse det?

15. Dominix67
    Donut Nov 3, 2014

Dominix67 , Nov 3, 2014 :
    Jeg synes der er mange som har diverse bugs og fejl og gerne forskellige fejl og bugs, er det noget man skal være bekymret for i forbindelse med køb af telefonen

16. Weethree
    Gingerbread Nov 3, 2014

Weethree , Nov 3, 2014 :
    Dem som larmer mest i et forum vil altid være den lille del af folk som har problemer (ikke noget negativt i at ytre man har problemer)...i min verden skal du ikke være bekymret! Største delen af fol sombhar modtaget telefonen har ingen problemer - her i blandt mig

17. yankee33
    Donut Nov 3, 2014

yankee33 , Nov 3, 2014 :
    Hej alle,
    Er der andre der oplever problemer med at åbne visse PDF-dokumenter?
    Jeg kan fx ikke åbne lønsedlen fra min arbejdsgiver i E-boks app'en. Alle andre PDF'er fungerer fint når de bliver hentet gennem browsere eller E-boks -bare ikke lønsedlen.

18. Q11x
    Froyo Nov 3, 2014

Q11x , Nov 3, 2014 :
    Samt det gør også en del, at producenten (Oneplus) har eget forum modsat så vidt jeg ved alle andre.
    Så er vi alle samlet et sted, i stedet for at sprede vores søgen efter hjælp ud på alle mulige andre forums. :)

Er din paypal "verified"? Det skulle gerne stå lige under menupunkterne et sted på din kontos forside, efter du er logget ind.

Last edited by a moderator: Nov 12, 2014

19. Tanderzeberg
    Cupcake Nov 3, 2014

Tanderzeberg , Nov 3, 2014 :
    Jep, er verified, men den står stadig bare på afventer, modtog dog en mail fra One+ at de havde haft nogle problemer med Paypal, men ved ikke om det er det der er problemet, den står stadig bare som Afventer, og ved ikke helt hvad der skal ske.

20. Q11x
    Froyo Nov 3, 2014

Q11x , Nov 3, 2014 :
    For det meste plejer problemet at værre, at folk ikke er verified :)
    Du kan prøve at åbne en ticket, hvis problemet også er der i morgen. Deres paypal problemer ville i følge dem selv blive løst i dag. Eller de ville da hvert fald prøve ;)

Last edited: Nov 4, 2014