3
Stora tillbehörstråden

1. ettplus ett
    Froyo Aug 25, 2014

2. TheDoor
    Ice Cream Sandwich Aug 26, 2014

TheDoor , Aug 26, 2014 :
    Köpte ett jag med.
    Nu är jag sur att jag inte visste om dessa till tidigare telefoner ;) Det är ju grymt bra :)

JoachimJ likes this.
  3. fanador
    Eclair Aug 26, 2014

fanador , Aug 26, 2014 :
    Skall nu beställa telefonen till flickvännen, men när jag skall beställa står det coming soon på alla tillbehör (förutom "screen protector"), känns lite surt att behöva göra en ny beställning och betala ännu mer frakt för att de inte går att beställa nu. Någon som vet om dom varit **** länge?

4. tm1982
    Honeycomb Aug 26, 2014

tm1982 , Aug 26, 2014 :
    Beställde ett: Diztronic Matte Red TPU Case for OnePlus One

Hört mycket bra om de så jag återkommer med info vad jag tyckte efter de har kommit.

5. Eyeballjuice
    Froyo Aug 26, 2014

Eyeballjuice , Aug 26, 2014 :
    Hej. Fick precis en invite...WOHOOO!

När jag ska beställa..så går det inte att välja case-färg. Pippigul(Nokia Lumia hej hej), vitt och Orange....Klickar man sedan längst ner, på flaggan, och ändrar till Sverige. Så går det inte att välja något. Står bara "Coming Soon". Är de ****?

Just nu är det inställt på USA, dvs. jag får med en US-charger. Kommer jag få mobilen eller vad är det frågan om?

6. joajan
    Donut Aug 26, 2014

joajan , Aug 26, 2014 :
    Grattis! Har precis beställt min ;)

För mig stod det automatiskt att det följde med en EU-laddare, har du lagt beställningen än och skrivit i din address till Sverige? Ang frågan på Coming Soon så finns de inte tillgängliga att köpa än :/

7. Eyeballjuice
    Froyo Aug 27, 2014

Eyeballjuice , Aug 27, 2014 :
    Danke! Detsamma! Jo jag fick iväg en beställning nu. La skyddsfilm i kundkorgen...var ****...Fick EU-laddare med nu. Fanns skal att beställa om man klickade på US-flaggan. Riktigt skevt. Nu sitter man och letar skal till mobilen :)

8. joajan
    Donut Aug 27, 2014

joajan , Aug 27, 2014 :
    Läste på deras FAQ att de har tre lagerhus, antar att ett är i USA, ett i Kina och ett i England så det kan vara så att det finns i USA men inte i Europa :/ Skönt att det löste sig med laddaren!

Jag struntar faktiskt i skyddsfilm eftersom det är Gorilla Glas och jag har knappt fått nån repa på min S2a, dock kanske det blir något trevligt back cover framöver :)

9. Sandstedt
    Cupcake Aug 27, 2014

10. tm1982
    Honeycomb Aug 27, 2014

Eyeballjuice likes this.
  11. joens
    Lollipop Aug 27, 2014

12. SirHitman
    Gingerbread Aug 28, 2014

SirHitman , Aug 28, 2014 :
    Tog en snabb titt och impulsköpte Nillkin 9H Tempered Glass och ett Nillkin Frosted Matte Hard Cover Case (tydligen med medföljande skärmskydd i plast). Och sedan blev det ett Diztronic Full Matte Black TPU case.

Jag letade dock ett skydd där man kan ha ca 3 kort med sig så att man slipper ha plånbok också, finns det några sådana som inte är flip och täcker skärmen?

13. Eyeballjuice
    Froyo Aug 28, 2014

Eyeballjuice , Aug 28, 2014 :
    Marknaden för skal känns väldigt tunn. Trodde det skulle finnas massvis med skal ute, men icke.
    Verkar bara finnas flipflop-åt-sidan och flipflop-nedåt

Vill själv mer än gärna ha ett skal i carbon/kevlar/kalla det vad du vill. Vill inte ha klistermärken som ser ut som "Carboon-look".

Hittar ni något, PM:a gärna.

14. Manor
    Eclair Aug 29, 2014

Manor , Aug 29, 2014 :
    Kan meddela att OPO flip cover fungerar över förväntan. Mitt beställdes samtidigt med telefonen.

15. Platon
    Froyo Aug 29, 2014

Platon , Aug 29, 2014 :
    Då behöver jag den ännu mer!
    Om du tappar den och själva "dörren" till skärmen är öppen, tror du den fortfarande skulle skydda?
    Går kanterna på själva skalet över skärmen?

16. puppetz
    Gingerbread Aug 29, 2014

puppetz , Aug 29, 2014 :
    Funderar på att köpa in ett gäng skal med olika motiv osv ifrån bla USA. Är det någon här som skulle vara intresserad av att ha nåt sådant? Och skärmskydd.
    Fick precis beställt min opo... =)

17. Sandstedt
    Cupcake Aug 30, 2014

Sandstedt , Aug 30, 2014 :
    Ja precis. Men i det här fallet kanske de är en lösning då skalen var tillfälligt ****.

18. tm1982
    Honeycomb Aug 30, 2014

tm1982 , Aug 30, 2014 :
    Sant, men gillar inte ockerpriser...

19. ernt
    Honeycomb Sep 1, 2014

20. AndroidEater
    KitKat Sep 1, 2014