71
Svensk medlemslista för invites

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrtroccaz
    Cupcake Jul 17, 2015

2. MikeyMakes
    Gingerbread Jul 20, 2015

3. Psicosis
    Marshmallow Jul 20, 2015

Psicosis , Jul 20, 2015 :
    *suck* Telefonen har inte ens presenterats än och jag får redan mardrömsflashbacks till förra gången . Ta't lite lugnt....

Last edited: Jul 20, 2015

4. timebandit
    Oreo Jul 20, 2015

timebandit , Jul 20, 2015 :
    Hehe... Ja. Allt börjar om igen :) :)
    @Psicosis Med tanke på starten förra året så gjorde vi ändå bra ifrån oss gällande listan osv! Det fungerade bra i några hundra användare tills folk valde att sluta följa listan osv osv. Är ändå rätt nöjd med vad vi lyckades åstadkomma då! Hoppas det blir lite enklare och bättre denna gången.

Rätt kul att folk inte orkar eller ens kan läsa men skriva går. Telefonen har inte ens lanserats. Ingen vet när den går att köpa. Listan är inte ens aktiv och har ingen funktion ännu...

När allt väl är färdigt och fungerade så lär ingen kunna missa detta :) Ha lite tålamod nu grabbar.

Psicosis and NickeD like this.
  5. J0han
    KitKat Jul 20, 2015

J0han , Jul 20, 2015 :
    En ny inviteslista till OnePlus 2 kommer startas när vi vet mer om hur det nya invitesystemet ser ut. Detta förutsätter dock förstås att det finns ett behov för en separat väntelista.

Jag låser den här tråden för att undvika förvirring mellan utdelning av invites till OnePlus One och OnePlus 2, och så fort det är dags igen startar jag en ny tråd.

Precis som timebandit skriver kommer ni inte missa när det drar igång igen. Huruvida invites delas ut på forumet eller ej lär bli lika tydligt att utläsa som den där bannern som med sin röda och blinkade text meddelar dig att du är den "tusende besökaren" på hemsidan!

Ticstyle, malle00, Camtob and 10 others like this.