3
Tak til alle, som kom forbi til popup-eventen i Fields!

1. Jacob_DK
    Ice Cream Sandwich Nov 22, 2017

Jacob_DK , Nov 22, 2017 :
    Hej med jer!

Det er vist på tide, at jeg får sagt ordentligt hej til jer herinde. Nogle af jer kender mig muligvis som dansk OPPO-ambassadør - en rolle, jeg ikke rigtigt har mere, da OPPO har trukket sig helt fra Europa, som I sikkert ved.

Men jeg har nu fornøjelsen af at hjælpe OnePlus på frivillig basis, på mere eller mindre samme vis - for nu at holde en meget lang historie kort. @Mark Falsing, som I kender som moderator på dette forum, er en god ven.

Hvis I mødte op i Field's i København i går, har I formentlig hilst på mig, da det var mig, der stod og delte gavesække ud - præcis som jeg gjorde til OnePlus' første event på 3-Butikken på Strøget 21. juni i år ifbm. lanceringen af OnePlus 5. Jeg hev lige en arbejdsdag ud af kalenderen for at være med til dette event. Jeg bor og arbejder til daglig i Herning, men der findes heldigvis et flyselskab ved navn DAT, som kan bringe mig frem og tilbage mellem Herning og København på ingen tid. :)

En af mine venner fra OnePlus tog dette fantastiske billede, som på en eller anden måde opsummerer dagen for mig. Det var fedt at have mulighed for at stå at hilse på alle jer, som købte telefonen, mens jeg kunne tjekke jeres tøjstørrelser for at finde den rette størrelse hættetrøje til jer. Jeg håber, at I er glade for jeres gavesæk og for jeres nye fede telefon, og jeg håber, at jeg måske får lejligheden til at møde jer ved en anden lejlighed. :)

Jacob

kaihp, eye842 and Mark Falsing like this.
  2. Mark Falsing
    Moderator Moderator Nov 22, 2017

Jacob_DK and eye842 like this.
  3. Jacob_DK
    Ice Cream Sandwich Nov 22, 2017

Jacob_DK , Nov 22, 2017 :
    Det gør vi da. :) Hils Henrik - det var fedt, at han lige fik tid til at kigge ind.