1
Tattoo's

1. Roykej
    Ice Cream Sandwich Mar 4, 2015

Roykej , Mar 4, 2015 :
    Heey allemaal! (Lang geleden) :)

Mag ik 5 mensen interviewen die een tattoage hebben?

Ik moet voor school een tattoage designen met daarbij een onderzoek > 5 interviews (mensen) + foto (alleen tattoage).

Is niet lang gewoon een klein verhaaltje over de betekenis van je tattoage.

Alvast bedankt :D

bambooprincess likes this.
  2. The Joker
    Marshmallow Mar 4, 2015

The Joker , Mar 4, 2015 :
    Heb er geen. En denk niet dat ik er een neem.
    Maar veel tattoo's hebben een goede betekenis. Behalve (vind ik) als je de naam van je vriend gaat tatoeëren. Of voet bal team. Of een (bier) merk.

Roykej likes this.
  3. Roykej

Roykej , Mar 4, 2015 :
    Klopt;)
    De opdracht is uiteindelijk dat ik een tattoage design voor iemand die er geen heeft. :p dus stel jij 'moet' een tattoage, wat komt er dan op te staan? Wil je deelnemen? Anders vraag ik mijn ma wel ofzo :)

Of anderen mensen 'zonder' tattoage willen een tattoage design? 'Komt er niet echt op;)' wordt gephotoshop op een foto van internet:)

The Joker likes this.
  4. The Joker
    Marshmallow Mar 4, 2015

Haha ik moet niks ;).
    Maar Iig niet zo iets
    [​IMG] :D
    Maar als me vriendin het later heel belangrijk zou vinden dat ik haar naam ergen zet. Dan zo iets
    [​IMG] niet helemaal wat ik bedoel maar dat je zegmaar haar naam ergens heb staan en als het uit Is dat je er dan toepasend in het patroon een zwart vakje van kan maaken niet zo groot hoor zou dan evt op me schouder blad komen.

Roykej likes this.
  5. Gorgonzola
    Honeycomb Mar 4, 2015

Roykej likes this.
  6. Roykej

Roykej , Mar 4, 2015 :
    Dat is genoeg! ;)
    Da ga ik voor jouw een tattoage maken :)

The Joker likes this.
  7. Roykej

Roykej , Mar 4, 2015 :
    Mooi! :D
    Wil je het interview/verhaaltje via prive bericht doen?

8. lotje1981
    Eclair Mar 4, 2015

lotje1981 , Mar 4, 2015 :
    Ik heb er nu een 6 stuks. Als ge een wilt ontwerpen ik kan je mijn arm geven ... daar moet een sleeve komen waar al 2 tatttoos in moeten verwerkt worden ;) :p

Roykej likes this.
  9. The Joker
    Marshmallow Mar 4, 2015

Ik verheug me er op :)

10. Roykej

Roykej , Mar 4, 2015 :
    Heey Lotje!

Laat je 3 mooiste tattoos maar zien;)
    En een kleine uitleg wat get verhaal achter he tattoages zijn :D je mag het ook in een privé bericht sturen.

Ben benieuwd!

11. lotje1981
    Eclair Mar 4, 2015

lotje1981 , Mar 4, 2015 :
    [​IMG] Deze misschien, was een pijnlijke :p In de Polynesische en Hawaiiaanse culturen vertegenwoordigen schildpadden sereniteit of kalmte. Ik ben iemand die het druk heeft in haar hoofd vooral. Maar de schildpad is een dier die zich kan terugtrekken in zijn schild ... en ieder mens moet da zo af en toe es kunnen doen. voor mij vooral nen mantra tot kalmte en rust. Ik heb de tattoo-artist gewoon gevraagd om iets in elkaar te steken met een schildpad, en tmoest op men pols een beetje soort van armband ... en dees is het dus geworden ;)
    Deze is ter nagedachtenis van mijn zoontje die vorig jaar stil geboren werd. (Zijn naam met daarachter precies een uiltje, ik had voor zijn geboorte een dekentje gemaakt met uiltjes)

En dan deze misschien
    De mooie bloesem straalt kracht uit omdat deze tot bloei komt en overleefd in een zeer bar klimaat. De Japanse cultuur spiegelt dit met hoe het echte leven zou moeten zijn. Je zou elke dag moeten leven als of het je laatste dag is, want de dood schuilt in een klein hoekje. Dus Live your life like it’s your last!! Deze liet ik zetten na een moeilijke periode. de betekenis zegt eigenlijk genoeg.

De andere zijn 2 mussen, 3 eenvoudige vlinders, en een elfje.

Roykej likes this.
  12. Roykej

Roykej , Mar 4, 2015 :
    Echt super!! :oops::D:D
    Precies wat ik nodig moet hebben ;)

Ik zal vanavond rond 9-10u laten zien hoe ik het hebt verwerkt in mijn 'concept' boekje! En alles aandachtig lezen :)

Dankjewel! ;)

lotje1981 likes this.
  13. dutchy012
    Donut Mar 15, 2015