10

Tilausseuranta

1. jmm Eclair Sep 3, 2014

jmm, Sep 3, 2014 :
    Velipojalle hoitanu puhelimen tilausta ja ei näytä paljoa liikkuvan. Eka tilaus itelle heinäkuun alussa toimi tosi hyvin, mutta nyt kohta viikkoon ei ole mihinkään liikkunu, muuta kun vaihtunu processing tilaan tilaus. >85k tilausnumero...

2. Yoriel Cupcake Sep 3, 2014

Yoriel, Sep 3, 2014 :
    31.8 sunnuntaina tilasin itse ja edelleen processing, toivon hartaasti jos opo perjantaina tosi hyvällä säkällä saapuis kätösiin niin ei tarttis viikonloppua kuumotella :)

3. JoniS Gingerbread Sep 3, 2014

JoniS, Sep 3, 2014 :
    Puhelin hävisi kuljetuksessa päivitystä:

Oma homma edistynyt sen verran että DHL lupasi laittaa viestiä englannin päähän, mistä voidaan ottaa sitten yhteyttä opon varastolle ja todeta ettei kuljetus ikinä päässyt perille....nyt sitten pitäisi odottaa opon supportista vielä mailia, että miten asia minulle korvataan eli laittavatko uuden tulemaan vai saanko rahat ja pääsen taas odottamaan inviteä -_-

4. Dasker16 Cupcake Sep 3, 2014

Dasker16, Sep 3, 2014 :
    Sama homma ja alkaa pikku hiljaa kyrsiä... Eipä tässä mitään katotaan 10päivän päästä kun supportti ehtii käsittelemään mun ticketin. Toivottavasti lähtis liikkeelle ennen sitä.

5. Bablos Donut Sep 3, 2014

Bablos, Sep 3, 2014 :

Itsekkin tilasin Pe 29.8, eikä ole edes Tracking numberia kuulunut :( Saa nähdä jos huomenna sitten vai meneeköhän jopa ensiviikkoon.. .__. Ärsyttää.

6. Deactivated User Sep 3, 2014

7. masapate Cupcake Sep 4, 2014

masapate, Sep 4, 2014 :
    vihdoin saapu huippu puhelin kotiin, tilattu 30.8 , ja vastaanotto oli DHL:n kuriirilta 17.00 aikoihin keskiviikkona 3.9 kuva havainnollistaa kuinka tavara liikkuu nopeasti, jos verrataan vaikka Suomen sisäiseen liikenteeseen! Sieppafffa.PNG

8. Kerppo Cupcake Sep 4, 2014

Kerppo, Sep 4, 2014 :
    Tänää pärähti aamulla sähköpostiin seurantanumero ja paketti näyttäs olevan Saksassa käsittelyssä. Saa nähä koska tulee tänne.

9. w203fin Cupcake Sep 4, 2014

w203fin, Sep 4, 2014 :
    Mitäköhän dhl on touhunut Liepzigissä mun paketin kanssa, ei ole laitettu helsinkiin menevään koneeseen, ja nyt on kuljetusviive...

10. Pertsa Cupcake Sep 4, 2014

Pertsa, Sep 4, 2014 :
    Tilattu 1.9. Nyt Thursday, September 04, 2014 Shipment on hold LEIPZIG - GERMANY 08:45. Taitaa olla joku yhteenkeräily käynnissä Saksassa.

w203fin likes this.
  11. nakkex Cupcake Sep 4, 2014

nakkex, Sep 4, 2014 :
    Nyt tuli seurantakoodi mailiin. Helsingissä näyttäisi olevan. Uskaltaiskohan tuota jo tälle päivälle odottaa Etelä-Karjalaan..

12. jiipee62 Cupcake Sep 4, 2014

13. nakkex Cupcake Sep 4, 2014

nakkex, Sep 4, 2014 :

Itsellä näyttää tuollaista nyt. Ei vissiin ehtinyt tämän päivän kuljetukseen?

edit. Hitto sitä on ihminen kyllä hätäinen. Uusi tila: Toimitus käynnissä :)

Last edited: Sep 4, 2014

14. Yoriel Cupcake Sep 4, 2014

Yoriel, Sep 4, 2014 :
    Mulla näyttäs olevan vieläkin Leipzigissä saksassa "kuljetusviive" statuksessa, en tiedä mitä ne tuol dusailee, kasaileeks ne kaikki suomeen lähtevät paketit samaan settiin ennenku kama liikahtaa... ei taida ihan perjantaille tulla opo :/ täytyy viikonlopun yli vielä kuumotella.

15. mcgangsta Honeycomb Sep 4, 2014

mcgangsta, Sep 4, 2014 :
    Eikäku se OPO on niin massiivinen, ettei mahtunut lennolle :)

Jos se on jo sakasassa, niin kyllä se lähtee to-pe yönä tulemaan ja jos asut tarpeeks lähellä pk-seutua, ni tuo sen huomenna handuun.

Edellyttäen tietysti, ettei tule uutta viivettä... =)

16. JoniS Gingerbread Sep 4, 2014

JoniS, Sep 4, 2014 :
    DHL soitti ja kertoi löytäneensä pakettini nyt sitten suomesta kuitenkin ilman rahtikirjoja, vaikkakin aluksi väittivät ettei olisi suomeen tullut edes.

Huomenna siis luuri kädessä ellei taas katoa johonkin...osasikin olla raastava viikko, kun luurin piti olla jo maanantaina kädessä alunperin.

17. Hanna Cupcake Sep 5, 2014

Hanna, Sep 5, 2014 :
    Minulle sanoo: Lähtenyt toimipisteestä Leipzig 04:22. Onkohan mahdollista saada puhelin Tampereelle tämän päivän aikana vai meneekö yli viikonlopun?

Joka tapauksessa kiitän kovasti Samua joka antoi minulle kutsun.

18. osmoräppäää Cupcake Sep 5, 2014

19. Dasker16 Cupcake Sep 5, 2014

Dasker16, Sep 5, 2014 :
    Nyt se on täällä!!! Opo tuli vaikkei kukaan missään tiennyt sen edes lähteneen! Tilattu 27.8! Nyt lataamaan että pääsee leikkimään.

20. salminec Donut Sep 5, 2014

salminec, Sep 5, 2014 :
    Eilen laitoin 15:15 ticketin OPO:n supporttiin että missä lähetys on kun viime viikon torstaista saakka DHL:n sivu ollut vain tilassa että ennakkoilmoitus on vastaanotettu. Aamulla oli vastaus että lähetyksen seurantanumero oli vaihtunut ja pahoittelut siitä. Uudella numerolla näkyi että paketti oli tullut Helsinkiin jo maanataina. Soitto DHL:ään ja sieltä epäiltiin että paketista on irronut osoitetiedot ja laittoivat paketin selvitykseen. Siitä kymmenen minuuttia niin Kiitolinjan kuski soitti että olisi paketti tulossa. Nyt OPO on viimeinkin täällä. Kysyin kuskilta miksi paketti tulee vasta nyt kun se on ollut Helsingissä jo maanantaina, johon hän vastasi että DHL:n kuljetukset tulivat heille yllättäen ja kaikki toiminta firmojen välillä on vielä lapsen kengissä.
    Ja isot plussat OPO:n supportille nopeasta vastauksesta!

inffy, Viljanteri and Dasker16 like this.