3
UK opx deliveries

  1. MarkJF
    Froyo Nov 9, 2015

    MarkJF , Nov 9, 2015 :
    Damn missed DHL so called them straight away and having it delivered to my work address tomorrow.
     

  2. EddyOS
    Froyo Nov 9, 2015

    EddyOS , Nov 9, 2015 :
    Yep, and it's a good case too. Textured back and lower sides to aid grip, good all-round cover and buttons still press nicely
     

    LiamJ00 likes this.
  3. EddyOS
    Froyo Nov 9, 2015

    EddyOS , Nov 9, 2015 :
    Seems to be quite random, I ordered 9:30am on the 5th and it's still showing 'processing' yet it turned up this morning
     
    Last edited by a moderator: Nov 10, 2015

    billq and weallhavedreams like this.
  4. weallhavedreams
    Eclair Nov 9, 2015

    weallhavedreams , Nov 9, 2015 :
    ordered mine @ 8:35 on the 5th and its being delivered today according to DHL text (left bristol depot @ 11:50 today), so the wait for the DHL man (or woman) begins lol but its odd my oneplus account still says processing? guess their order systems are pretty slow at updating.
     

  5. Bengrendon36
    Donut Nov 9, 2015

    Bengrendon36 , Nov 9, 2015 :
    Not even had a shipping text or anything from OnePlus about shipping i am guessing i have missed the boat (plane)
     

  6. Bengrendon36
    Donut Nov 9, 2015


  7. lillac
    Cupcake Nov 9, 2015

    lillac , Nov 9, 2015 :
    Any one having issues? OPX turned up today but I cannot get passed checking connection, tried 2 wifi networks no joy??
     

  8. roguemolecule
    Cupcake Nov 9, 2015


  9. fitacola
    Cupcake Nov 9, 2015


  10. Bengrendon36
    Donut Nov 9, 2015


  11. mjb1975
    Gingerbread Nov 9, 2015

    mjb1975 , Nov 9, 2015 :
    Yep, same here - processing since Friday.
     

  12. roguemolecule
    Cupcake Nov 9, 2015


  13. billq
    Jelly Bean Nov 9, 2015

    billq , Nov 9, 2015 :
    Well it seems most opx ordered on the 5 arrived .we had quite a buzz last night and today like kidson Christmas morning
     

    Pdajah likes this.
  14. Brad1993
    Donut Nov 9, 2015

    Brad1993 , Nov 9, 2015 :
    I ordered on the 5th at 10am, DHL doesn't even say it's in the UK yet. Can't wait to get the phone now lol.
     

    billq likes this.
  15. Bengrendon36
    Donut Nov 9, 2015

    Bengrendon36 , Nov 9, 2015 :
    Mine is somewhere between East midlands and Glasgow hoping that it will arrive tomorrow Cheers for the link btw. Coincidentally the order page now shows complete!
     

    billq likes this.
  16. Louise1875
    Donut Nov 9, 2015


    billq likes this.
  17. Keithp
    Eclair Nov 9, 2015

    Keithp , Nov 9, 2015 :
    Hi just skip checking connection,you will find it will be connected.seems to be bug
     

  18. ONEnONLY
    Cupcake Nov 9, 2015

    ONEnONLY , Nov 9, 2015 :
    Dont worry mate mine is still at china xD "Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC"
     

  19. billq
    Jelly Bean Nov 9, 2015

    billq , Nov 9, 2015 :
    Thanks I could see it was connected symbol on but it stuck so did what you said no issues
     

  20. Keithp
    Eclair Nov 9, 2015

    Keithp , Nov 9, 2015 :
    OK enjoy your phone.
     

    billq likes this.