5
Vigtig meddelelse vedrørende lokal kundesupport

1. Sami L.
    Head of Europe Repair service Staff Member Sep 26, 2018

Sami L. , Sep 26, 2018 :
    20180926-CS.jpeg
    Kære venner,

Vi er glade for at kunne fortælle jer, vores community, at vi nu introducerer lokal kundesupport til Danmark, Sverige, Norge og Finland. Fra og med 2. oktober vil fans i Danmark, Sverige, Norge og Finland nu være i stand til at få kundesupport på dansk, svensk, norsk og finsk.
    Denne nye forbedring var et ønske fra jeres side af, som vi fik at høre i forbindelse med Open Ears Forum i Stockholm.

Den 24. marts i år, delte vores passionerede fans deres tanker med os ved det første Open Ears event i Norden. Eventet, der foregik I Stockholm, varede en hel dag og bød på masser af muligheder for dialog mellem OnePlus ledelse og fans.
    Fokus for dagen lå på kundeservice, og adskillige gode ideer blev præsenteret. Under diskussionerne bad OnePlus fans om muligheden for kundesupport på lokalt sprog, og vi har nu lyttet til vores community. OnePlus fans vil derfor være i stand til at få kundesupport på dansk, svensk, norsk og finsk via telefon, chat og e-mail fra og med 2. oktober.

OnePlus Support vil være åben på hverdage mellem kl. 8 og 17.

OnePlus Customer Support DK www.oneplus.com/dk/support

Additional information

· Forum post om Open Ears: https://forums.oneplus.com/threads/...open-ears-forum-stockholm-sweden-2018.817199/

· Video fra Open Ears:

#NeverSettle
    -Sami

Last edited: Sep 27, 2018

OIC71, Mark Falsing, eye842 and 2 others like this.
  2. Mark Falsing
    Moderator Moderator Sep 28, 2018

eye842, kaihp and Sami L. like this.
  3. Carbonic
    Gingerbread Oct 22, 2018

Carbonic , Oct 22, 2018 :
    Vil de kunne svare på hvornår Oneplus og deres partnere, teleselskaberne der sælger telefonerne, for opsat volte og VoWi-Fi?

Hdfxsts and kaihp like this.
  4. Sami L.
    Head of Europe Repair service Staff Member Oct 22, 2018

Sami L. , Oct 22, 2018 :
    @Carbonic Vi arbejder på højtryk sammen med teleselskaberne for at få både VoLTE og WiFi opkald til at fungere på de danske netværk. Vi håber på din tålmodighed. :)

kaihp and Mark Falsing like this.
  5. Mark Falsing
    Moderator Moderator Oct 23, 2018

Sami L. likes this.
  6. OIC71
    Froyo Feb 29, 2020

OIC71 , via OnePlus 7T Pro , Feb 29, 2020 :
    Det arbejde må i gerne sætte i gang én gang til - denne gang dog nok hos jer selv.
    Siden sidste opdatering til min kones 7T og min 7T Pro, har vi begge mistet adgang til at bruge WiFi calling/VolTe.
    Dét er vi slet ikke tilfredse med, da vi nu igen hver eneste gang vi skal tale i telefon, skal gå udenfor vores hus for ikke at samtalen hakkes i stykker.
    Jeg har indsendt en fejlrapport - men aner ikke om den overhovedet bliver håndteret, eller hvor længe jeg skal vente på at modtage et opdatering der fixer problemet (sidst gik der 4! måneder imellem opdateringerne!)
    Det er slet slet ikke hvad jeg havde forventet da jeg investerede i de 2 enheder - tværtimod har jeg altid hørt OP skulle være med helt fremme, hvad angår hurtige regelmæssige opdateringer.
    Dén oplevelse har i stadig til gode og leverer på.

Hdfxsts and kaihp like this.