0
Wachten of iets anders?

1. YoussefR
    Gingerbread Sep 11, 2015

YoussefR , Sep 11, 2015 :
    Hey,

Wel ik wou eigenlijk eens weten wat ik best zou doen. Ik heb namelijk geen OnePlusOne en ken het bedrijf maar een paar maandjes. Mijn broer heeft al een tijdje de OPO en door hem ben ik geïnteresseerd geraakt. Ik zou graag ineens de OPT kopen, maar iedereen weet dat de invites lang duren. Ik sta op 1.7milj op de wachtlijst en begin nu echt te twijfelen of het het wachten wel waard is.

Ik had een Iphone 5s, maar ben deze 2weken geleden kwijtgeraakt en gebruik sindsdien een oude Nokia die hier thuis lag te rotten. Mijn vraag is eigenlijk, zou ik wachten voor een invite? Of zal dit echt lang duren en moet ik gewoon iets anders kopen.
    Mijn broer is actief op de fora en heeft zelf een OPO en is niet van plan om een OPT te kopen, misschien dat hij sneller een invite krijgt en dat ik via hem deze kan bestellen?
    Wat denken jullie? Wachten of Move On?

Grtz :D

2. Formsma
    KitKat Sep 11, 2015

Formsma , Sep 11, 2015 :
    Das toch echt iets wat je zelf moet bedenken:p Het is jou geld enzo

YoussefR likes this.
  3. YoussefR
    Gingerbread Sep 11, 2015

Weet ik wel het is mijn geld, maar ben zo echt benieuwd naar de OPT, is die het wachten echt waard? Want eerlijk gezegd Samsug is een NO-GO en ben Iphone gewoon beu.

Misschien gewoon de OPO kopen als het te lang duurt :D

4. Formsma
    KitKat Sep 11, 2015

Formsma , Sep 11, 2015 :
    Een invite voor de OP2 zal nog wel duren op je account. Misschien krijgt je broer er wel 1 eerder. Er kokt ook een open sale van 1 uur ergens in de near future. Kun je ook proberen, maar waarschijnlijk zijn ze binnen een minuut uitverkocht. Sharable invites kwamen er ook aan dachtik.
    Maarja, aloes duurt lang bij OnePlus

5. YoussefR
    Gingerbread Sep 11, 2015

Heb het juist gelezen op Techradar ivm. de open sale, ik denk dat ik daar mijn kans zal wagen. Indien dat niet werkt, denk ik dat ik gewoon de OPO zal kopen.

De invites duren ook langer dan OnePlus had gedacht als je de post van Carl leest, hmm het zit me niet echt mee :D

6. LaurenM
    Ice Cream Sandwich Sep 11, 2015

YoussefR likes this.
  7. YoussefR
    Gingerbread Sep 11, 2015

8. siege78
    Honeycomb Sep 11, 2015

YoussefR likes this.
  9. YoussefR
    Gingerbread Sep 11, 2015

Normaal ben ik zeer geduldig, maar het punt is dat ik nu echt een middeleeuwse gsm gebruik omdat ik mijn smartphone ben kwijtgeraakt. Dat maakt het wachten echt moeilijk :p

10. siege78
    Honeycomb Sep 11, 2015

11. hopefulnerd
    Gingerbread Sep 15, 2015

hopefulnerd , Sep 15, 2015 :
    Oh,

Dat wachten is spannend.
    Wist wel dat er OPO en dat ze zo een speciaal invite systeem was.

Maar nu is mijn interesse wel gewekt.
    Waarom? Iemand van een ander forum die ik volg had nog invites maar had niet door dat hij die enkel kon uitdelen als hij de OPO 2 kocht, nu stelde hij voor om dit voor mij te kopen maar ik wil er zelf voor "vechten".

To be continued...

12. YoussefR
    Gingerbread Sep 15, 2015

YoussefR , Sep 15, 2015 :
    Snap ik volledig. Mijn situatie is waarschijnlijk een tikkeltje anders. Ik had namelijk een Iphone 5s en ben deze kwijtgeraakt. Nu gebruik ik een oude Nokia, dus mijn OPT kan niet snel genoeg arriveren.

PS: heb een invite bemachtigd viamijn broer en heb hem op 12/09 besteld :D

adridevrieze likes this.
  13. BjornDP
    Gingerbread Sep 15, 2015

BjornDP , Sep 15, 2015 :
    Ligt natuurlijk inderdaad aan de situatie waar je in verkeert. Als je echt ASAP een phone nodig hebt dan wordt het natuurlijk lastig gemaakt met de OPT en is het maar de vraag of je brakke phone die overbrugging red en je dit wilt riskeren.

Als je gewoon prima kan wachten en gewoon echt een OPT wilt, tja dan moet je wachten en beetje geduld hebben haha. Ik stond zelf ook ergens op plek nr 1,5M maar heb afgelopen week in mijn vakantie (8-9-15) een Invite gekregen wonderbaarlijk, wellicht heeft het ermee te maken dat ik al meer dan 1 jaar in bezit ben van een OPO en ook al sinds Juli vorig jaar lid ben van het forum, maar goed...

Het komt er uit eindelijk allemaal op neer of jij het waard vind om te wachten op die ene kans :).

Zo niet dan zijn er zat andere opties, maar dan heb je geen OPT :p.

Succes in ieder geval met je keuze!

YoussefR likes this.
  14. YoussefR
    Gingerbread Sep 15, 2015

Heb hem op 12-09 besteld, dus moet ik wel wachten. Heb die keuze ook gemaakt. Ik doe al 1 maand met deze oude Nokia, dus een extra week of 2 zal niet erg zijn. OPT staat sinds gisteren ook ok Processing, dus hopen dat ie snel aankomt. Aan de posts te zien is het nog heel lang wachten :p

15. franscap
    Froyo Sep 15, 2015

franscap , Sep 15, 2015 :
    Mocht je broer er nog een hebben, dan houd ik mij van harte aanbevolen...

YoussefR likes this.
  16. YoussefR
    Gingerbread Sep 15, 2015

Binnenkort Shareables, dus meteen dan :D

franscap likes this.