1
Wat voor headset / koptelefoon ga jij gebruiken?

1. paul67™
    Gingerbread May 15, 2016

paul67™ , May 15, 2016 :
    Jays One+ T00085
    Fijne in-ears met een handige en zeer goed werkende android control app.

2. Megasthenes
    Eclair May 20, 2016

3. nbrion
    Eclair May 25, 2016

nbrion , May 25, 2016 :
    Ik gebruik de OnePlus Icons (goud) momenteel. Prima hoofdtelefoon. Gebruikte daarvoor Apple Earpods maar de remote werkte niet met Android. Heb de Icons gewonnen met een wedstrijd van OnePlus. Zitten prima en worden erg mooi verpakt met een lederen buideltje en verschillende opzetstukjes.

4. Dukkied
    Honeycomb May 27, 2016

Dukkied , May 27, 2016 :
    Jij bent goed bezig Nbrion. Icons gewonnen en binnenkort de Loop vr binnen. Petje af!:)

nbrion likes this.
  5. nbrion
    Eclair May 27, 2016

nbrion , May 27, 2016 :
    Bedankt! Ben een tevreden gebruiker sinds eind vorig jaar! ;-)

6. paul67™
    Gingerbread May 27, 2016

paul67™ , May 27, 2016 :
    Ik vind die Icons er echt strak uitzien en enkele reviews zijn er laaiend over mbt geluid....en andere weer minder (het hoog heeft een bijterig randje)....
    Comply foam tips in combinatie met de Icons schijnt een hele verbetering in het geluid te geven en zit een stuk comfortabeler.
    nbrion: hoe vind/ervaar jij het geluid van de Icons, en zitten ze een beetje goed in je oor?

7. nbrion
    Eclair May 27, 2016

nbrion , May 27, 2016 :
    Hey Paul!

Ik heb nog nooit gehoord van die schuimpjes. Ik heb de grootste dopjes erop gezet en ervaar geen pijn of irritatie in elk geval. Ze zijn ook uitstekend geïsoleerd. Zo goed zelfs, dat ik amper hoor wanneer er iemand de kamer binnenkomt. Zorgt soms voor een halve hartverzakking (haha). Ze filteren schijnbaar alle omgevingsgeluid weg. Misschien iets om rekening mee te houden wanneer je fietst. De EarPods van Apple bijvoorbeeld laten wat meer geluid door.

Het enige wat ik wel soms heb, is dat hele hoge tonen wat schel klinken, maar dat ligt allicht meer aan de hardware van de OPX dan aan de oortjes. Op de PC bijvoorbeeld of aan mijn MacBook klinken ze fantastisch. Qua design zijn ze inderdaad gelikt. Ze raken ook nooit verstrikt door het stoffen touwtje! ;-)

8. paul67™
    Gingerbread May 28, 2016

paul67™ , May 28, 2016 :
    Tsja...hak ik de knoop door na jouw bericht over de Icons, in zilver "out of stock" :(.
    Hou het ff in de gaten, zodra ze er weer zijn bestel ik een setje.

Thx.;)

9. emrekys
    Ice Cream Sandwich May 28, 2016

emrekys , May 28, 2016 :
    Heb nog paar dagen geleden sms nu 50 Street anc besteld. Kostte me 90 euro. Fashion koptelefoon maar was het beu om telkens nieuwe dopjes te moeten kopen omdat ze om de half jaar kapot gaan. Vind het een prima koptelefoon voor prijs kwaliteitverhouding. Fun fact: hij wordt op menig website nog voor 240+ verkocht lol.

10. paul67™
    Gingerbread Jun 1, 2016

paul67™ , Jun 1, 2016 :
    En hij is weer op voorraad:), dus een setje Icons in zilver besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt met standaard free shipping.

Pinar likes this.
  11. paul67™
    Gingerbread Jun 14, 2016

paul67™ , Jun 14, 2016 :
    En ik heb ze binnen na een kleine 2 weken. Mooi setje trouwens die Icons. Zijn wel redelijk zwaar dus je voelt ze wel zitten in het begin, maar dat went snel. Ik had de grootste dopjes erop zitten maar die vind ik nog iets aan de kleine kant, deze omgewisseld voor Comply foam tips.....perfect :). Klinken echt goed, mijn Jays One+ T00085 leggen het af.

12. radiac93
    Eclair Jun 18, 2016

radiac93 , Jun 18, 2016 :
    Ik gebruik nu al 4 jaar de Klipsch S4 (I) en nog steeds super blij mee! Beste oortjes die ik ooit gehad heb en ze gaan nog steeds mee. Onlangs heeft de connector het deels begeven, dus die moet vervangen worden, maar na 4 jaar dagelijks intensief gebruik vind ik dat een detail.

Volgens sommige fora is de kwaliteit met de nieuwere iteraties wel wat achteruit gegaan.

13. Deactivated User
    Jun 18, 2016

14. LesleySnijder
    Gingerbread Jun 21, 2016

paul67™ likes this.
  15. paul67™
    Gingerbread Jun 21, 2016

paul67™ , Jun 21, 2016 :
    Probeer ze eens met Comply foam tips, je weet niet wat je meemaakt....lift het geluid nog meer naar het audiofiele toe.
    En ze zitten een stuk lekkerder/comfortabeler met Comply's, de Icons zijn enigzins best zwaar voor in-ears.

LesleySnijder and Plenkske like this.
  16. Iljabeste
    Honeycomb Jun 23, 2016

Iljabeste , Jun 23, 2016 :
    Koop deze Samsung EO-EG900BW deze zijn 7 euro bij bol.com maar super goed. Het zijn officiële oortjes van samsung maar super goed koop.

17. Runaque
    Honeycomb Jan 22, 2017

Runaque , Jan 22, 2017 :
    Ik gebruik sinds kort mijn oude vertrouwde SMS audio SYNC by 50 op de Oneplus 2.

SYNCby50White2.jpg

18. Maximus Decimus Meridius
    Marshmallow Moderator Jan 23, 2017

19. G_Pim_Beckert_XbIg
    Cupcake Feb 17, 2017

20. AbeHaverkamp
    Ice Cream Sandwich Mar 14, 2017

AbeHaverkamp , Mar 14, 2017 :
    Ik gebruik nu zelf al een half jaartje de Oneplus Icons, ze bevallen zeer goed. Al helemaal voor de relatief lage prijs :D
    Heb sinds een weekje ook de Silver Bullets V2 binnen, ook super goed geluid voor de lage prijs. In verhouding klinken deze toch wel iets "doffer" dan de Icons maar dit is met een goede EQ wel weg te werken.

Plenkske likes this.