1
[Submitted] WhatsApp voice message playback issue

1. ibs37i
    Donut Mar 30, 2020

ibs37i , Mar 30, 2020 :
    I cant listen to whatsapp voice messages on speaker mode. Whenever I press play on a voice message the phone acts as if I had put it next to my ear to listen to the message. the message playback goes to the ear piece and the display turns off, and after 1 or 2 seconds the message playback stops. I have to wait for a while and press power button to unlock phone and if I play again, same thing happens. playback in ear piece and display off .. I have realized that holding the phone in 45 degree till 70 degrees straight this happens. holding it staright up hasn't been causing the problem frequently.

I haven't noticed any other malfunction of the proximity sensor besides this one, as my phone doesnt, for instance, shut the screen when I start a call before putting it close to my face.

Lorey78 likes this.
  2. Lorey78
    Cupcake Mar 30, 2020

ibs37i likes this.
  3. G1510792206174
    Froyo Mar 31, 2020

G1510792206174 , Mar 31, 2020 :
    [QUOTE = "ibs37i, post: 21443557, membro: 1487884"] Não consigo ouvir as mensagens de voz do whatsapp no modo alto-falante. Sempre que pressiono tocar em uma mensagem de voz, o telefone age como se eu tivesse colocado ao lado do ouvido para ouvir a mensagem. a reprodução da mensagem vai para o fone de ouvido e o visor apaga. Após 1 ou 2 segundos, a reprodução da mensagem é interrompida. Eu tenho que esperar um pouco e pressionar o botão liga / desliga para desbloquear o telefone e se eu jogar novamente, a mesma coisa acontece. reproduzir no fone de ouvido e exibir fora. Percebi que segurando o telefone em 45 graus a 70 graus em linha reta isso acontece. sustentá-lo sem causar problemas com freqüência.

Não notei nenhum outro mau funcionamento do sensor de proximidade além deste, pois meu telefone, por exemplo, não fecha a tela quando inicio uma ligação antes de colocá-la perto do meu rosto. [/ QUOTE]
    will never be resolved

4. Sean Green
    Cupcake Apr 1, 2020