4
Wie gaat er allemaal de Oneplus 3 kopen?

1. IsDaantjuhhh
    Froyo Jun 14, 2016

IsDaantjuhhh , Jun 14, 2016 :
    Hey! Ik zag hier nog geen thread ( Een Nederlandse dan ;P) over maar het lijkt mij wel een interessant onderwerp om over te praten.
    Wie gaat er allemaal de Oneplus 3 kopen?
    En waarom wel?
    En waarom niet?
    Ik zelf ga hem denk ik wel kopen maar dan ga ik wel voor de 32GB met 4GB Ram (Als die er is). Zelf vind ik de 64GB niet echt nodig en de 6GB Ram overbodig.
    Nou ik ben benieuwd!
    Gr, Daan

2. TomKoers
    Cupcake Jun 14, 2016

TomKoers , Jun 14, 2016 :
    Ik ga hem zeker kopen! Scherm van mijn onplus one is vorige week gebroken, dus waarom niet. Zelf ga ik voor de 64gb met 4gb ram, de 64gb neem ik vooral omdat de prijs niet superveel hoger is dan de 32 gb versie

3. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jun 14, 2016

Plenkske , Jun 14, 2016 :
    Ik ga hem hoogstwaarschijnlijk wel kopen ja. Hele verbetering tov van mijn One.

@TomKoers en @IsDaantjuhhh jullie praten over meerdere versies qua ram/storage. Tot nu toe zijn er nog geen betrouwbare 'leaks' die daarop wijzen. Wat ik wil zeggen is: let op wat je leest en wat je geloofd. Op veel plekken roepen ze maar wat...

4. IsDaantjuhhh
    Froyo Jun 14, 2016

IsDaantjuhhh , Jun 14, 2016 :
    @Plenkske ik heb op meerdere plekken gelezen dat dit dus wel het geval is.
    Dit haalt natuurlijk niet weg dat het niet hoeft te kloppen want het zijn nou eenmaal leaks (en het is het internet ;P).

Last edited: Jun 14, 2016

5. Frederickc
    Honeycomb Jun 14, 2016

Frederickc , Jun 14, 2016 :
    Ik wacht er nog even mee, even de kat uit de boom kijken wat reviews zeggen en vooral wat de prijs gaat zijn. Momenteel ook nog tevreden met de OP2, die ik eigenlijk nog niet zooo lang heb :p.

6. redlab
    Gingerbread Jun 14, 2016

redlab , Jun 14, 2016 :
    Mijn OP2 doet het sinds de update eigenlijk best wel goed. Snelladen lijkt me wel top, maar aan de andere kant laad ik hem toch 's nachts op. Mijn opo heb ik ingeruild vanwege duosim, maar dat is nu geen reden. Ik ga hem eerst maar eens van een afstand bewonderen.

7. emrekys
    Ice Cream Sandwich Jun 14, 2016

emrekys , Jun 14, 2016 :
    Ik vind de prijs te hoog voor oneplus. Betaal wel iets meer voor de 6p en heb dan een beter toestel. Ik hoef geen 6gb aan ram. Wel fraai toestel though.

8. Plenkske

Plenkske , Jun 14, 2016 :
    De 2 was dezelfde prijs bij launch.

9. Pinar
    Ice Cream Sandwich Jun 14, 2016

Pinar , Jun 14, 2016 :
    Ik koop hem toch niet!
    Ten eerste is hij mij nog steeds te groot en zo kan ik net zo goed mijn op2 houden. Ondanks ik grote handen heb, is het niet gemakkelijk om deze met een hand te gebruiken. Daarbij vind ik mijn Roosevelt style klep veel mooier.
    Dat hij sneller iplaad - waar hebben we het toch over = gewoon XL luxe!
    Over de specificaties heb ik niets te klagen en denk dat deze ook inderdaad veel beter is.

Nu zit ik te kijken of ik de X kan bestellen, maar nope. Hij zit niet tussen de lijst, alleen de 2 en 3 zijn te bestellen.

Resume : disappointed!

10. Plenkske

Pinar likes this.
  11. burgkop
    Honeycomb Jun 14, 2016

burgkop , Jun 14, 2016 :
    Ik niet, nu de gegevens bekend zijn, nog steeds geen sd slot, wat wel een pre zou zijn, met nog een paar dingen. Persoonlijk vind ik wat ik nu heb, de One, gezien de prijs, nog steeds het aantrekkelijkste OnePlus toestel. ja als je perse het nieuwste van OPO wilt hebben, ja dan is er geen keus :rolleyes:.
    Gelukkig heb ik dat niet.
    Was de bedoeling om "misschien" de 3 te kopen als het voor mij aantrekkelijk zou zijn, dan kon de One naar mijn wederhelft, die gebruikt nog een toestel met minischerm (3.2" en superklein intern geheugen wat steeds vol is) waar je niets mee kunt schrijven zonder ergernis, steeds verkeerde letters aanklikken. pennetje is niet handig.

Nu kan ik beter voor haar een moderner toestel kopen tot 150 euro en zelf de One houden. Tot hij stuk zou gaan, dan moet je wel wat anders, repareren na garantie doe ik niet.
    Wij bellen zelden, gebruiken hem meer om bereikbaar te zijn.:D

12. emrekys
    Ice Cream Sandwich Jun 15, 2016

emrekys , Jun 15, 2016 :
    Heb die ook overgeslagen omdat ik hem spuuglelijk vond.

350 zou ideaal zijn qua uh principe ofzo.

13. Vangendt
    Cupcake Jun 15, 2016

Vangendt , Jun 15, 2016 :
    Gisteren aangekocht. Mijn oude Smartphone was net aan vervanging toe. Prijs valt goed mee voor een toestel met dergelijke specs. Zien wat het worden zal. Van HTC naar One plus....

Plenkske likes this.
  14. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jun 15, 2016

Plenkske , Jun 15, 2016 :
    Ik heb de 2 ook overgeslagen :)

Last edited: Jun 15, 2016

15. l4mpj3

l4mpj3 , Jun 15, 2016 :
    Ik ben er, na anderhalf jaar afwezigheid, weer bij met de 3. Gister besteld, 18 juni dispatch date. :)

AnubisNefer, Seijmo and Plenkske like this.
  16. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jun 15, 2016

Plenkske , Jun 15, 2016 :
    Welkom terug !!

l4mpj3 likes this.
  17. Pinar

18. l4mpj3

19. mgrootbramel
    Honeycomb Jun 15, 2016

mgrootbramel , Jun 15, 2016 :
    Mijn op1 doet het nog goed maar wil de op3 wel graag, wacht even de recensies af. maar verwacht wel dat ik hem over een paar weken ga kopen :)

l4mpj3 and Plenkske like this.
  20. jacky put
    Cupcake Jun 15, 2016