4
Wie gaat er allemaal de Oneplus 3 kopen?

1. paul67™
    Gingerbread Jun 25, 2016

paul67™ , Jun 25, 2016 :
    Zojuist zijn mijn OP3 Kevlar en Sandstone cases afgeleverd door tnt post, dit had ik echt niet verwacht (zie mijn eerdere post van afgelopen woensdag). In mijn account staat hij pending en 27e is geplande verzenddatum. Grappige is ook nog dat de toegestuurde casesverzonden zijn vanuit Poland....
    Btw. mooie case met dat carbonfiber :yum:, heeft tevens een zeer goede grip. Je klikt de cover over de achterzijde vast maar biedt geen totale bescherming (knoppen, boven en onderzijde zijn niet beschermd), niet echt een protective case dus zoals OP het noemt. De sandstone is wat dikker en dat voel je ook (misschien omdat deze van plastic is en de andere van kevlar=sterker en gemaakt worden bij Evutec). Sandstone structuur is zeer fijn dwz nog wat finer dan van de OP2, ik vind het wel prettig want minder kans op krasjes en blijft niet zo snel stof/pluisjes e.d aan hangen). Grip is zeer goed (net ff wat beter dan carbon), alleen heb ik het gevoel dat deze case kwalitatief wat minder sterk is. De carbon case snapt ook net wat beter om de OP3, deze laat ik dan voorlopig ook zitten :cool:.

2. G_Maarten_Felix_cakZ
    Cupcake Jun 26, 2016

3. stefvdweijer
    Cupcake Jun 27, 2016

stefvdweijer , Jun 27, 2016 :
    Jawel maar alleen in de ochtend in mijn regio. Is ook weer per regio verschillend. Hij is desondanks niet bezorgd, hij heeft vertraging in Hannover opgelopen dus hij komt als het goed is vandaag, net verwerkt in Eindhoven

barb likes this.
  4. barb
    Nougat Jun 27, 2016

barb , Jun 27, 2016 :
    Gelukkig dat tie komt:)
    Veel plezier met je OP3.

stefvdweijer likes this.
  5. paul67™
    Gingerbread Jun 27, 2016

6. stefvdweijer
    Cupcake Jun 27, 2016

stefvdweijer , Jun 27, 2016 :
    Dankje! Net bericht van thuis gehad, hij is binnen. Straks thuis meteen aan de slag!

barb likes this.
  7. Mauxman
    Eclair Jun 27, 2016

Mauxman , Jun 27, 2016 :
    Zo juist mijn oneplus 3 besteld na enige twijfeling tussen een nieuw in doos samsung s7 voor €450,-.;)

Twijfelde na wat negatieve berichten over accu duur en over het scherm (kwaliteit).
    Uiteindelijk toch voor de oneplus 3 gekozen na een mooie review op Tweakers. (https://tweakers.net/productreview/135847/oneplus-3-grafiet.html)

Bestellen ging super snel. Gelukkig waren de swap covers ook weer op voorraad.

Zo snel als het bestellen ging viel mij wel het een en ander op tijdens het bestellen.

Alleen een ding vond ik wel vreemd bij bestellen stond bij vermoedelijke shipment datum stond Direct.
    Alleen als ik bij order niveau ga controleren staat verzend datum 1-06-2016. (niet echt direct verzenden dus)
    Nog gekker vond ik dat tijdens bestellen de vermoedelijke leveringsdatum per express langer duurde dan via standaard shipment methode. :eek:

Ik heb hier na eens uit nieuwsgierigheid via de live chat gevraagd hoe dit kan maar hier weten ze niks op te antwoorden.:D

Dus ja het wordt nog even wachten...:(:confused: iets waar ik heel goed in ben:cool: (not :D:D:D)

8. barb
    Nougat Jun 27, 2016

barb , Jun 27, 2016 :
    Jij kon een gloednieuwe echte Samsung S7 kopen voor €450,00?
    Als ik vragen mag...waar?

9. emrekys
    Ice Cream Sandwich Jun 27, 2016

10. Mauxman
    Eclair Jun 27, 2016

Plenkske likes this.
  11. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Jun 28, 2016

Plenkske , Jun 28, 2016 :
    @Mauxman het bericht wat je reageerde op de vraag van @barb heb ik even verwijderd, als je deze info wil doorgeven aan iemand doe dat dan even via PM.

Mauxman likes this.
  12. Chris dB
    Social Media Staff Member Jun 28, 2016

Chris dB , Jun 28, 2016 :
    Hey @Mauxman ,

Tof dat je de OnePlus 3 besteld hebt, hoop dat je er veel plezier mee beleeft. Scherm ben ik zelf erg over te spreken, maar mijn woord is natuurlijk niet zo heel veel waard hier... Ben wel benieuwd wat jij er van vindt. De shipment date wordt steeds accurater naar mate je door ons bestel systeem vordert, afhankelijk van locatie, beschikbare voorraad en dergelijken. Op je tweede vraag is moeilijker een antwoord te vinden, wat je wel kan doen is een berichtje sturen naar @Steven G. (Wel in het Engels natuurlijk, als je je vraag liever in het Nederlands stelt kun je mij ook een DM sturen en dan zorg ik er voor dat je vraag bij Steven terecht komt.)

Wachten is altijd moeilijk, succes!

Mauxman, Seijmo and Plenkske like this.
  13. flipjanis
    Donut Jun 28, 2016

flipjanis , Jun 28, 2016 :
    Ik heb hem ook binnengekregen die donderdag. Wat een top toestel. Ik ben er super blij mee. Jammer dat het zo lang duurt dat ik de hoesjes krijg.

14. Neono
    Froyo Jun 28, 2016

Neono , Jun 28, 2016 :
    Ik had gelukkig het Carbon Fiber hoesje meteen erbij, heb m sinds vrijdag avond en man oh man. Meteen geroot, Xposed erop. Greenify en Power Nap aanstaan en ik krijg gewoon 6-7 uur SoT met licht tot normaal gebruik...

Geen spijt van deze aankoop : D

paul67™ likes this.
  15. Olivier67
    Cupcake Jun 30, 2016

Olivier67 , Jun 30, 2016 :
    Ik stuur hem terug!
    Na een nachtje valt hij op stille modus, zonder hierom gevraagd te hebben.
    Zelfs na een harde reset, het dagelijks rebooten en het resetten van de modus knop links boven heb ik een telefoon dat NIET RINKELT of geen toon meer geeft na het binnenkomen van een bericht !!!
    En zo zijn er nog een aantal mensen...

16. sandeman
    Ice Cream Sandwich Jul 2, 2016

17. xcrm
    Ice Cream Sandwich Jul 3, 2016

xcrm , Jul 3, 2016 :
    Ik heb net een Oneplus 3 besteld. Het is voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik ben dan wel een oude automatiseerder, maar dit is echt nieuw voor mij. Ik weet in ieder geval waar ik info kan vinden.

paul67™ likes this.
  18. paul67™
    Gingerbread Jul 3, 2016

19. paul67™
    Gingerbread Jul 3, 2016

Last edited: Jul 3, 2016

20. ThomBwha
    Donut Jul 3, 2016

ThomBwha , Jul 3, 2016 :
    Ik hem hem, voor mij was de verzending toch wel erg snel, 19 Juni besteld, in de winkelwagen stond verwachte levering 4 Juli, maar dit werd uiteindelijk de 27e al bezorgd. Neem aan dat het nu sneller zal kunnen gaan.