0
wie heeft de oneplus??

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DutchonlineNL
    Gingerbread Jul 21, 2014

DutchonlineNL , Jul 21, 2014 :
    Wie heb de one plus ben op zoek naar mensen die hem hebben in verband met dat ik wil weten hoe je hem vindt en of het geen mis koop is. graag wil ik ook weten welke provider je hebt??

2. Reverb
    Jelly Bean Jul 21, 2014

Reverb , Jul 21, 2014 :
    Volgens mij had je hier geen nieuwe thread voor hoeven te maken...

Ik heb de OnePlus One sinds vorige week donderdag en gebruik Ben.

3. Maximus Decimus Meridius
    Marshmallow Moderator Jul 21, 2014

Maximus Decimus Meridius , Jul 21, 2014 :
    Ik heb m. Ben er blij mee. Enige minpunt wat in mij opkomt is dat ie wat groot is. Voor mij totaal geen probleem (nooit last van gehad). Maar ik lees dat sommige mensen afgeschrikt raken van het formaat :eek:(maar dit soort reacties ben ik al tijden gewend ). :eek:
    Verder is ie softwarematig: supersnel, en veel functies uiteraard.
    Hardware matig is ie ook perfect: mooi afgewerkt, redelijk mooi design, en verwisselbare covers.
    Prestaties zijn super (ook de camera, batterij, scherm etc etc)
    Total package met accessoires is eigenlijk zo goed als perfect voor mij.
    Ik heb Vodafone omdat hij bij mn huidige KPN niet perfect doet :( (ook niet met andere telefoons, dus dit is niet telefoon-specifiek).
    Ook kan je je afvragen hoe dat zit met service etc. Ikzelf denk dat dat geen probleem is. Maar dit waren de eerste (mini) obstakels en (super) voordelen die in mij opkwamen.
    Als er ook nog een waterproof versie uit zou komen zou ik die dezelfde dag nog kopen (ALS HET ME LUKT)

4. DutchonlineNL
    Gingerbread Jul 21, 2014

weet ik maar leek makkelijker en hoe vindt jij hem?

5. Reverb
    Jelly Bean Jul 21, 2014

Reverb , Jul 21, 2014 :
    Laat me raden, je hebt deze thread gemaakt zodat je bij iedereen die reageer een berichtje kan plaatsen voor invite?

Hij bevalt me prima trouwens. Wel wat probleempjes maar die kan je vinden in mijn thread.

6. NLxRoyal
    Jelly Bean Jul 21, 2014

7. DutchonlineNL
    Gingerbread Jul 21, 2014

nee iemand zei dat dat slim was om te doen

8. Skizz
    Community Veteran Jul 21, 2014

Skizz , Jul 21, 2014 :
    Wel een beetje érg lui. Ik gooi hier een slotje op, ik denk dat je met heel weinig moeite ervaringen van anderen kunt vinden op dit forum. ;)